Skriv en beskrivelse af det du skal have lave til en af mine partnere ms@vsi-group.dk
Vi udvikler i Thailand og kan derfor gøre næsten alle programmerings, designings, og 3d opgaver til yderst billige priser, og med vores super gode team af medarbejdere får du også super kvalitet
Jeg vil tro at vi ligger på en 3-4000 kr. udfra din foreløbige kravspecifikation. Du kan se noget af mit grafiske arbejde på http://juhuuweb.com/index.php?page_id=13
Hvis du kan bruge mig så kan jeg kontaktes på tlf. 26 23 33 58 eller email ss@juhuuweb.dk og jeg kan også lige give dig nogle flere referencer pr. email hvis du har mod på mere.
Du sender bare en mail til adressen i overstående indlæg. Du kan også sende en mail til mig, så vil jeg overbringe beskeden til de ansvarlige for opgaverne.
Jeg vil da også lige byde ind. Jeg kan tilbyde dig en hjemmeside med unikt design, sat op i CMS. 4995,00 + moms inkl. 1 års hosting.
Mvh
Henrik Thomsen
Http3w
CMS, CRM, HR, Økonomi samt mange flere værktøjer til styring af din virksomhed eller forening. Kontakt os på telefon 31621422 eller Thomsen @ Flexintra.net