Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til sælgere på Amino

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Til dem som har et godt tilbud, men ikke er villig til at fremvise produkterne, for at man kan tjekke kvalitet, originalitet og om varerne overhovedet eksisterer:

Er I ude på at røvrende folk eller hvad sker der? Er det total uhørt, at kunden gerne vil tjekke varen inden I får en mindre formue for jeres varer? 

2 gange på under en uge, hvor man ikke kan få lov til at se varerne, er for mig lidt mærkeligt. Hvis det stod til mig, skulle det slet ikke postes herpå Amino, hvis man ikke er villig til at fremvise de varer I har til salg. Det er mig som kunde, der tilbyder at komme eller sende en til at tjekke varen. Det burde sgu da ikke være et problem? 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:54

Man kan ikke kalde sig en god sælger hvis man ikke kan fremvise varen. Skype-Wink

Hvornår er dette da sket for dig at en sælger ikke har ville vise varen frem?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:54

Man kan ikke kalde sig sælger hvis man ikke kan fremvise varen. Skype-Wink

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 15:05

Lucky Charm !:

Man kan ikke kalde sig sælger hvis man ikke kan fremvise varen. Skype-Wink

I forgårs og i søndags. 

De siger selvfølgelig ikke "nej det må du ikke" men enten er de ikke i besiddelse af varen selv, eller også så hører jeg slet ikke fra dem, selvom vi har skrevet frem og tilbage, liiige indtil jeg tilbyder at komme personligt for at se varerne. Det er sket et par gange før denne episode, men aldrig 2 gange indenfor en uge... det er helt uforståeligt så derfor skrev jeg dette indlæg i håb om, at sælgere som ikke er seriøse, holder sig væk så de ikke spilder folks tid eller penge..

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 15:06

Der er jo kun en det går udover og det er sælgeren selv, så skaden er jo ikke større end som sådan..

Men jeg er helt enig i din kritik...

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:12

Det der er det essentielle her, er at din leverandør ikke selv ligger inde med varen, men havde en forventning om at kunne agere "mellemhandler" uden og skulle "investere" i varen. Ham der leverer til din leverandør har sikkert en min. ordre volume og den risiko som det indebærer ønsker din leverandør ikke og løbe, han fortæller blot ikke dig det, og har derfor ikke varerne tilgængelige.

det var blot et scenarie, et andet kunne være at varen slet ikke eksisterer, så man skal sommetider passe på.

hvis du er i tvivl om varen kvalitet og funktion, kan jeg forslå en "ship to hold" løsning, med inspektion, her får du varen leveret til et toldvarehus af din præference, hvor du så inden betaling kan inspicere varen, lever de ikke op til dine forventninger kan du stoppe handlen her uden omkostning for dig. Det er dog sjældent en leverandør går med til det, da det er omkostningstungt for dem, og derved acceptere de at levere "1 piece for inspection" .

MJ

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15082
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:20

Det er risikoen, hvis man handler med tradere... Thats part of the game...

Men folk er virkelig dårlige til at svare tilbage på Amino... Det positive er vel, at du har haft en dialog i det mindste ;D

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)