Jeg har lanceret en direkte konkurent til Flickr, Photobucket, Facebook samt andre - www.mejuba.com. Kontakt Nicolai Busekist
|
Men siden er desværre nede?
Jeg har lanceret en direkte konkurent til Flickr, Photobucket, Facebook samt andre - www.mejuba.com. Kontakt Nicolai Busekist
|
Men siden er desværre nede? |
www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk
www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk
Af hvem? |
Hej. Det lyder jo alt sammen meget lovende, men jeg tror at hvis du gerne vil have en mulig investorer - så skal du nok starte med at angive nogle kilder på alt det som nævner, ellers kan enhver jo komme at skrive det. - og ja den er også nede hvis jeg trykker på det. Lyder som en god idé, og et lovende projekt hvis ellers din information er korrekt. Held og lykke..
|
Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk
siden er også død her, lidt uheldig timing, lige mens der lægges indlæg ind her med søgning efter de rette folk. Men det lyder da meget interessant, særligt hvis det som andre nævner kan bakkes op af kilder, statistik og andet. Personligt har jeg aldrig hørt om det før nu. |
Fedt projekt du har gang i. Lige et lille spørgsmål. Hvorfor understreger du tekst, der IKKE er links? Ellers flot side. Held og lykke fremover. |
Nicolai, Super projekt ! Du har kommet så længe alene. Hvorfor har du brug for en VC lige nu? |
Gratis mobil marketsføring www.mocansa.com - Rabat hvor du går!
Nicolai, kanon side held og lykke med projektet |
2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog
Blot en lille detalje. Du skriver først: "No file size limit" og dernæst "upload up to 1GB per upload". Da ingen filer er 1 GB, så er det ikke et problem, blot et sjov formulering af din tekst, som måske skal korrigeres. Held og lykke med projektet. |