Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du gi for 1000 views af dit logo hver uge?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg sidder lidt og overvejer om jeg skulle lave et "talkshow" på youtube hvor jeg sidder og taler om mit kompetance felt, enten aktiemarkedet eller sportsindustrien.

Derfor er jeg interesseret i at høre hvad jeg måske kunne tjene på at sælge annoceplads i videoerne.

Ligemeget hvad jeg laver, vil mit mål være at få min. 1000 views hver uge.

Jeg dernæst på, at der først og sidst i videoerne, kunne stå "videon er sponsoret af DIT NAVN" eller måske en anden sponsoer løsning.

Nogle som synes det lyder spændende? 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:51

Manageren:

Hey Aminoer

Jeg sidder lidt og overvejer om jeg skulle lave et "talkshow" på youtube hvor jeg sidder og taler om mit kompetance felt, enten aktiemarkedet eller sportsindustrien.

Derfor er jeg interesseret i at høre hvad jeg måske kunne tjene på at sælge annoceplads i videoerne.

Ligemeget hvad jeg laver, vil mit mål være at få min. 1000 views hver uge.

Jeg dernæst på, at der først og sidst i videoerne, kunne stå "videon er sponsoret af DIT NAVN" eller måske en anden sponsoer løsning.

Nogle som synes det lyder spændende? 

Hvis det er danskere der besøger din video kunne det da godt være interessant. Du kan starte med et par hundrede kroner pr. sponsor pr. 1.000 views, og så stille den garanti at man ikke betaler det fulde beløb hvis du ikke har nået dit mål (1.000 views). På den måde starter du småt og kan skabe lidt mere interesse omkring det, derefter kan du hæve priserne. :-)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 11:56

Det kunne måske også være et logo der kørte forbi i bunden hvor der står sponsoreret af. logo - stop - logo - stop - logo og så cirkulere så kan du have rigtig mange og folk er sikre på at blive set af dem som ser video'en

men hvordan kan det ændres hele tiden når du først har uploadet en video så er det vel permanent på den video?

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58

Synes det er en fin idé med oplysning om sponsorer ved starten af videoen.

Giver youtube nogen mulighed for at få overblik over hvem der besøger dine videoer og hvorfra? Så som i Google Analytics eksempelvis.

Mvh

Linnart S Felk

Kontakt Tyskland

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 12:04

Tror dog kun at det vil være danskere der vil besøge videoer, da titlerne vil stå på dansk:)

Omhandlende modellen om målbonus, synes jeg det lyder interessant.

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 12:05

Linnart Sining Felkl:

Synes det er en fin idé med oplysning om sponsorer ved starten af videoen.

Giver youtube nogen mulighed for at få overblik over hvem der besøger dine videoer og hvorfra? Så som i Google Analytics eksempelvis.

Mvh

Linnart S Felk

Kontakt Tyskland

Ja, Youtube har tracker

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:11

Så har du jo noget du kan præsentere for din potentielle kunde, i det han kan få indblik i dine tracker-data. Dermed kan han se, at projektet er seriøst og god markedsføring.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)