Hejsa. Jeg er ved at færdigøre min hjemmeside og skal så lave noget reklame for den på nettet... Jeg sælger alt muligt elektrisk.. Er der nogen der kender nogle gode steder og evt gratis ???
Ja - gratis bliver svært, men der er nogle tiltag som kan sætte lidt gang i hjulene:
- Der eksistere et hav af sider, hvor du kan tilføje dit link, dette vil give nogle besøgende samt gøre dig mere synlig på diverse søgemaskiner(søg på google med "tilføj link").
- Du kan som her på Amino chatte på diverse forums med link til dit site.
- Hvis du er villig til at give lidt af dit db kan du tilmelde dig "en god sag" som vil give dig synlighed. Her skal dit site dog godkendes..
- Lave et lille område på dit site, hvor du tilføjer linkpartnere. Her kan du så tage kontakt til sider med besøgende og høre om de er interesserede i linkbytte. Det kunne være andre sider som henvender sig til samme målgruppe.
- Du kan udlove en lille præmie til alle dem som tilmelder sig dit sites nyhedsbrev(vigtig). Dette kan du publicere på et hav af konkurrence sites helt gratis.
Vil bare lige tilføje, at man hos os jo ikke giver noget af sit generelle DB. Kun hvis vi skaffer jer kunden, betaler man et beløb eller en procentsats for den ordre. Ikke på samtlige ordrer. Så fik vi aldrig over 500 internetbutikker med på idéen, og der er 504 med p.t. :-) Alt fra Amazon og Dell til enmands-butikker...