Et nyt layout! Jeg kan også godt lide banneret der skifter, men det er så også det. Det er fint at du har holdt farverne fra logoet, men det er for sort det hele. Men der skal generelt en helt ny opbygning til på siden, før den fungere,
Og så tænker jeg som kvinde "Er det her festkjoler/tøj eller er det tøj med seksuelle undertoner" (ja undskyld mig
)?
Ikke fordi der er noget galt i det overhoved, men billederne som i øvrigt er rigtig flotte, de oser af "frækhed". Og for kvinder der ikke lige har de tanker i baghovedet, når de vil handle tøj, så kan det godt virke lidt skræmmende. Så personligt vil jeg gerne have at der enten er en mere "stringent tone" på hele siden eller også skal det pensles ud, at det her er tøj til kvinder, der gerne vil se sexede ud!
Kan du følge mig? Altså du skal beslutte med dig selv, hvilke kvinder du vil tiltrække på din side. Hvad er din målgruppe? Skal det være en "sober" shop eller skal det være sexet med stil!
Lidt akavet at skrive sådan noget på amino, men det er feedback på en side, som alle andre!
:-) Dorthe