Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad skal der til for DU/I ville handle her. www.dressme.dk

på forhånd tak

vh.

Tonny Rasmussen 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:22

Det eneste der for mig lige nu virker godt er banneret hvor billederne skifter.

Udover det, så synes jeg desværre ikke at siden sælger sig selv ret godt for at sige det mildt :)

Du får enten brug for et stort re-design, eller som jeg vil anbefale dig; at starte helt fra bunden igen og så genbruge logo, billederne og teksten.

Held og lykke med det :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 08:49

Et nyt layout! Jeg kan også godt lide banneret der skifter, men det er så også det. Det er fint at du har holdt farverne fra logoet, men det er for sort det hele. Men der skal generelt en helt ny opbygning til på siden, før den fungere,

Og så tænker jeg som kvinde "Er det her festkjoler/tøj eller er det tøj med seksuelle undertoner" (ja undskyld mig Huh?)?
Ikke fordi der er noget galt i det overhoved, men billederne som i øvrigt er rigtig flotte, de oser af "frækhed". Og for kvinder der ikke lige har de tanker i baghovedet, når de vil handle tøj, så kan det godt virke lidt skræmmende. Så personligt vil jeg gerne have at der enten er en mere "stringent tone" på hele siden eller også skal det pensles ud, at det her er tøj til kvinder, der gerne vil se sexede ud! 

Kan du følge mig? Altså du skal beslutte med dig selv, hvilke kvinder du vil tiltrække på din side. Hvad er din målgruppe? Skal det være en "sober" shop eller skal det være sexet med stil! 

Lidt akavet at skrive sådan noget på amino, men det er feedback på en side, som alle andre!

:-) Dorthe

Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:55

Først og frememst skulle jeg jo nok være kvinde. Men hvis vi lige ser bort fra det, så skal du nok arbejde med stort set det hele.

For mig er det meget svært at se, hvad du vil med butikken. Er det et krammermarked eller er det high-end? Teksterne signalere lidt af hvert, og specielt din meget direkte kommunikation omkring rabatkoder, bonus og gratis levering virker meget lavprisagtigt. De sort/lilla farver virker også meget billige på mig.

Dine produktbillder signalere derimod noget helt andet, hvilket allerede er kommenteret.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:45

Jeg skulle bruge et pænere og mere sammenhængende design. Forsiden skulle efter min mening også fremstå som mere simpel, altså mindre indhold.

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 10:07

Well jeg synes din webshop skal svare til året 2010 og ikke 1998 Smile

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:25

SmileOkay shop

Meget sexet tøj, lidt mere udad det ikke er hverdags tøj, jeg for så korte og stramme er nok meste til fest og ballade.

Derfor lidt fokus på det er lidt sensuel tøj du sælger til fester, der er lidt frækkere og er en mode bevidste kvinde, dette viser meste kjolerne og tøjet du sælger, med ikke med teksten.

Kontaktsiden for stor skrift type

Hvor CVR nummer

Evt. lave en kontaktformular derved vil der komme nok flere ordre , svar hurtigt altid, du kan evt. få din mail sendt på din mobil telefon, svar tid vigtigt tit i de hurtigt valg og står og mangler en kjole til weekends party så den skal leveres rimeligt hurtigt ellers handler de ind i en forretning.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kastrup
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:07

Mange tak for hjælpen. Der er rigtigt meget jeg kan bruge, Det har sat en hel del tanker igang.

vh.

Tonny Rasmussen

www.dressme.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)