Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bip Bip Bip Bip Bip Bip Bip Bip Bip Bip Bip

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Slå ørerne ud, her er et tricky problem, som nu har stået på i flere uger og jeg er ved at blive sindsyg af det, så please help !!!

Hver gang jeg minimerer eller maximerer et vindue i explorer eller Firefox kommer det et lille bitte BIP, det kommer IKKE fra den interne højtaler, det har en meget mere "rund" og blød klang...

Nogen der har en ide' har støvet rundt på nettet og set at der er andre der også har haft det, men ingen har fundet en løsning, ihvertilfælde er den ikke givet videre.

Hjæææælp

Best regards

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I virkeligheden siger den "Fuck", men det er censureret af CIA, som har hacket din computer.

mvh Hans

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 00:43

Hans for pokker, har du nu været i natpotten igen :)

Problemet kan ligge i dit tema, at det er sat op til at give en lyd, når du laver bestemte handlinger.

Prøv at skifte tema.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:05

Hej Kim,

Bruger du en bærbar? Og sker det også ved maximering/minimering af andre vinduer?

Jeg har tidligere oplevet noget hen ad det samme - dog som en utrolig svag brummelyd (mener det var på en Thinkpad).

Min teori er, at elektronikken får genereret en svag lyd, når mange pixels på én skifter fra lys til mørk eller omvendt - og hvis det er tilfældet, er der jo ikke rigtig så meget at gøre ved det...

Thomas Cuno:
Problemet kan ligge i dit tema, at det er sat op til at give en lyd, når du laver bestemte handlinger.

Kim Boldig:
... det kommer IKKE fra den interne højtaler ...

Confused

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 08:34

Kommer lyden hvis du slukker for at lyd via Windows' mixer?

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 09:06

Hans Stokholm Kjer:

I virkeligheden siger den "Fuck", men det er censureret af CIA, som har hacket din computer.

mvh Hans

Hahahaha Yes

Fra Århus
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 14:30

På min arbejds-computer erstattede en af mine arbejdskolegaer engang en af de der windowslyde man aktiverer jævnligt når man sidder og arbejder, med en optagelse af en filminstruktør der siger Trreeeee....tooooo.....ennnnnnn..............................og værsgoooo

Han havde så lavet lydfilen så lang at det varede 2 minutter før den sagde noget.

Jeg var simpelthen ved at blive vanvittig. Og der gik flere dage før jeg regnede den ud tilsidst.  Men bagefter grinede vi meget...

Måske du bare er offer for en practikal joke?

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:13

Hejsa alle

Tak for alle svarene !

Jeg har nu tygget mig igennem alle forslag, men det er der desværre stadig, det er ikke en rigtig BIP lyd, den er mere et lille brum hver gang jeg maximerer eller minimerer.

Jeg er totalt på bar bund.

Best regards

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:50

Hej Kim

Hvis det er en stationær, så prøv med et andet grafikkort.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49

Hej Kim

Det ville hjælpe utrolig meget, hvis man viste hvad det var for et hakkebrædt det drejer sig om.

For det kan jo være alt fra blæser, til løseforbindelser. Over at det er en hardisk som der kører kortvarrigt.

/Kenneth

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)