Hejsa alle sammen. Jeg er ved at starte et firma som laver hjemmesider for virksomheder og private. I starten havede jeg lidt probelmer med at finde ud af precist hvad jeg ville lave men nu er jeg gået tilbage til det jeg er bedst til nemmelig at lave hjemmesider. Så nu leder jeg bare efter kunder så hvis i er interseret så tjek lige www.powerwire.dk. (Jeg er ikke færdig med at rette stavefejl osv i nu.) |
Mangler du en hjemmeside??
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
Desuden hører din reklame ikke til i denne her kategori, men i "jeg har et godt tilbud.." |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
|
|
Jesus christ.... Jeg håber at dine resterende 48 indlæg her på amino, er mere brugbare end de to du har postet her i tråden.. Hvorfor er det at folk skal sables.. Jeg ved godt at det er normalt på alle andre forums. Men det bør det ikke være her på amino.. Til Frederik.. Synes helt sikkert at det ser ud til at du har skills. Men det er en rigtig god idé at få din engen side færdig før du markedsfører dig selv.. og så skal du nok arbejde noget meret med indholdet på din siden.. Men held og lykke med din virksomhed.. / Charly |
|
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)