Jeg ville bare lige dele en succes-historie fra den store SEO-verden
Vi arbejder med formidling af foredrag og foredragsholdere og efter en gang intensiv søgemaskineoptimering, så er vi nu endt som nr. 1 på side 1 på ordet "foredrag", der er vores vigtigste søgeord. Også ordene foredragsholder og foredragsholdere er vi godt kørende på. Det vil være synd at sige, at det ikke har krævet meget arbejde her i de forløbne måneder, men det er det hele værd - ikke mindst på bundlinien.
Og for at være helt ærlig, så skal vi nok nævne, at vi undervejs fik god sparring og rådgivning fra Karsten Nygaard - www.strategen.dk. Så det kan varmt anbefales til andre, der sidder med samme udfordring
Igen - det er hårdt arbejde, men det giver også helt enorme muligheder for vækst i virksomheder.
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Det er der, hvor det SKAL ende til sidst, hvis man er seriøs i dette medie... og det har du lige vist, at I er. Til andre, der vil vide mere om, hvordan man søgemaskineoptimerer, så har jeg skrevet en del om det på Effektiv Markedsføring. Mvh,
Jeg vil da gerne melde mig i rækken til at uddele ros for karsten Nygaards evner til at få ens side helt frem i søgemaskinerne. Min side www.lingeributikken.dk ligger på side 1 på rigtig mange søgeord. Endda som nr. 1 på ordene natkjoler, corsage, hotpants m.fl.
Som tidligere nævnt er det ikke noget der kommer af sig selv. Det kræver mange timers arbejde, men det er så sandelig tiden værd da omsætningen er mere end fordoblet.
Så med rådgivning fra Karsten Nygaard www.strategen.dk ved sin side er man sikret en kompetent sparring som helt sikkert vil få din side frem i verden. Det skal også nævnes at prisen for hans arbejde absolut ikke er dyrt. Det har som sagt tjent sig hjem mange gange allerede.
tillykke med placeringen også herfra - SEO er et område vi først for nylig har bevæget os ind på, og man bliver imponeret af den nidkærhed og dygtige jeres site er udformet med :) rigtig flot arbejde.
Smid nogle alt tags på jeres billeder der fortæller lidt om hvad billedet går ud på - så får i lidt ekstra (men for nu unødvendigt) power :)