Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - det virker - som de fleste nok ved

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey

Jeg ville bare lige dele en succes-historie fra den store SEO-verden

Vi arbejder med formidling af foredrag og foredragsholdere og efter en gang intensiv søgemaskineoptimering, så er vi nu endt som nr. 1 på side 1 på ordet "foredrag", der er vores vigtigste søgeord. Også ordene foredragsholder og foredragsholdere er vi godt kørende på. Det vil være synd at sige, at det ikke har krævet meget arbejde her i de forløbne måneder, men det er det hele værd - ikke mindst på bundlinien.

Og for at være helt ærlig, så skal vi nok nævne, at vi undervejs fik god sparring og rådgivning fra Karsten Nygaard - www.strategen.dk. Så det kan varmt anbefales til andre, der sidder med samme udfordring

Igen - det er hårdt arbejde, men det giver også helt enorme muligheder for vækst i virksomheder.

Med de venligste hilsener

Søren Kristensen
Athenas

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:25
Det er dælme et flot resultat. Tillykke med det!

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:29
Tillykke :-)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:29
Tillykke med det, Søren

Det er der, hvor det SKAL ende til sidst, hvis man er seriøs i dette medie... og det har du lige vist, at I er.
Til andre, der vil vide mere om, hvordan man søgemaskineoptimerer, så har jeg skrevet en del om det på Effektiv Markedsføring.
Mvh,

Christian

Fra Næstved
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 01:19
Hej Søren,
rigtig godt gået! tillykke med placeringerne.

For dem som er skeptiske omkring SEO må det være godt at høre lidt succes historier som din.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 01:47

PM sendt! 

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 14:05
Snakkede lige med en anden Amino der fortalte om dette indlæg - som jeg ikke selv havde set - tak for den gode reklame - og god weekend
Fra Helsinge
Tilmeldt 10. Jul 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:40
Hejsa!

Jeg vil da gerne melde mig i rækken til at uddele ros for karsten Nygaards evner til at få ens side helt frem i søgemaskinerne. Min side www.lingeributikken.dk ligger på side 1 på rigtig mange søgeord. Endda som nr. 1 på ordene natkjoler, corsage, hotpants m.fl.

Som tidligere nævnt er det ikke noget der kommer af sig selv. Det kræver mange timers arbejde, men det er så sandelig tiden værd da omsætningen er mere end fordoblet.

Så med rådgivning fra Karsten Nygaard www.strategen.dk ved sin side er man sikret en kompetent sparring som helt sikkert vil få din side frem i verden. Det skal også nævnes at prisen for hans arbejde absolut ikke er dyrt. Det har som sagt tjent sig hjem mange gange allerede.

Mvh.

Jens

Mvh.

Jens Brejl
Flot og forførende lingeri i www.lingeriebutikken.dk

Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:51
tillykke med placeringen også herfra - SEO er et område vi først for nylig har bevæget os ind på, og man bliver imponeret af den nidkærhed og dygtige jeres site er udformet med :) rigtig flot arbejde.

Smid nogle alt tags på jeres billeder der fortæller lidt om hvad billedet går ud på - så får i lidt ekstra (men for nu unødvendigt) power :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)