Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med betaling på internettet

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet en hjemmeside www.kvinde.se

Jeg sælger min bog 2 fuldmåner. Det foregår praktisk ved at folk bestiller via min mail hvor de opgiver deres adresse, jeg sender bogen til dem med opgivelse af mit kontonummer, og folk, er ret ærlige, indtil videre, og betaler.

Men jeg har modtaget flere bestillinger, jeg vil gerne købe din bog, men når jeg spørger til adresse etc hører jeg ikke mere. Måske jeg mister kunder på besværet ved at de ikke kan betale på nettet.

Hvordan får jeg installeret mulighed for dankort indbetaling på min hjemmeside?

Gode hilsner fra Anette

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 11:48

Det er svært at se om du allerede benytter dig af et CMS det kan integreres i?

Men ellers kan du enten tilkoble en webshop med betaling, eller lidt mindre professionelt/brugervenligt lave en paypal betaling.

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:54

Jeg er total grøn, fuldstændig, sorry. Men hvad er cms? og hvordan tilkobler man en webshop med betaling?

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 12:08

Et CMS er et system der (måske/måske ikke) ligger bag din nuværende hjemmeside.
Det giver dig mulighed for at redigere tekster og billeder i din hjemmeside, uden at havde viden indenfor f.eks. html.

Hvis du logger ind et sted på nettet for at redigere din hjemmeside, så har du et CMS.
Hvis du har et CMS er det måske bedst at integrere det deri, hvis ikke så kan du vælge løsning helt efter dine egne ønsker og budget.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 12:11

For at svare mere præcist på hvordan man GØR det, så vil jeg foreslå dig at få nogen til det.

Du kan vælge mellem at finde en leverandør du kender og har tiltro til, eller du kan forsøge dig med at lægge opgaven på Amino Freelancer.

(jeg giver selvfølgelig også gerne et budSmile)

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:20

Jeg vil klart anbefale at du fortsætter som du hele tiden har gjort, da du skal sælge tæmmelig mange flere bøger for at de kan finansiere en sådan webshop samt drift af den.

Mvh Jakob / Sportnu.dk

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 12:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

anette:
Hvordan får jeg installeret mulighed for dankort indbetaling på min hjemmeside?

Det første hurtige spørgsmål er, om du har CVR-nummer?  Det kræves nemlig af PBS for at ansøge om Dankort-aftale...

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:29

Jeg vil anbefale du tager kontakt til epay.dk for at høre nærmere hvad de kan tilbyde.

Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:34

Hej,

Jeg har ikke selv praktiske erfaringer med Pay Pal, men i dit tilfælde tror jeg det er et olagt valg: https://www.paypal.com/dk

Men altså, du skal sætte dig grundigt ind i betingelserne, og regne på om det kan betale sig :-)

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 13:40

Jeg synes du skal overveje at benytte PayPal. Det koster lidt pr. transaktion, men det er nemmere at få installeret og garanteret også langt billigere end PBS :)
Dine kunder behøver ikke at have en bruger hos PayPal for at gennemføre en betaling. 

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)