Jeg sælger min bog 2 fuldmåner. Det foregår praktisk ved at folk bestiller via min mail hvor de opgiver deres adresse, jeg sender bogen til dem med opgivelse af mit kontonummer, og folk, er ret ærlige, indtil videre, og betaler.
Men jeg har modtaget flere bestillinger, jeg vil gerne købe din bog, men når jeg spørger til adresse etc hører jeg ikke mere. Måske jeg mister kunder på besværet ved at de ikke kan betale på nettet.
Hvordan får jeg installeret mulighed for dankort indbetaling på min hjemmeside?
Et CMS er et system der (måske/måske ikke) ligger bag din nuværende hjemmeside. Det giver dig mulighed for at redigere tekster og billeder i din hjemmeside, uden at havde viden indenfor f.eks. html.
Hvis du logger ind et sted på nettet for at redigere din hjemmeside, så har du et CMS. Hvis du har et CMS er det måske bedst at integrere det deri, hvis ikke så kan du vælge løsning helt efter dine egne ønsker og budget.
Jeg vil klart anbefale at du fortsætter som du hele tiden har gjort, da du skal sælge tæmmelig mange flere bøger for at de kan finansiere en sådan webshop samt drift af den.
Jeg synes du skal overveje at benytte PayPal. Det koster lidt pr. transaktion, men det er nemmere at få installeret og garanteret også langt billigere end PBS :) Dine kunder behøver ikke at have en bruger hos PayPal for at gennemføre en betaling.
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk