Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MAIL program til MAC, har brug for mapper?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 05:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ladies and gentleman! 

Jeg har brug for at høre om det virkelig kan passe at man ikke kan lave mapper i MAIL programmet på mac? 

Jeg har forsøgt at lave disse "postkasser" som de bliver kaldt, og de fungerede da jeg lavede dem med de regler jeg nu lavede. MEN efterfølgende når jeg fx. får en mail fra revisoren havner den bare i indbakken. 

Jeg ville jo gerne have den røg direkte i mappen som da jeg sad med outlook på windows.  :-)

 

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Måden du får mails automatisk sendt ned i en mappe/postkasse er:

  1. Klik på "Mail" -> "Preferences" (alternativt æble+komma)
  2. Vælg "Rules" punktet (se evt. http://skitch.com/jacobat/d3mft/rules)
  3. Vælg "Inbox rules" hvis det ikke allerede er valgt
  4. Opsæt din regel

 

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob, mange tak for dit svar. Nu har jeg endelig fået mapperne til at virke. 

Det eneste der dog irritere mig er at de beskeder der kommer i mapperne også kommer i indbakken. Eller i hvert fald ikke fjerner sig når de er læst.  

Dette var en funktion jeg syntes rigtig godt om i outlook. :-) 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Vinther:
Det eneste der dog irritere mig er at de beskeder der kommer i mapperne også kommer i indbakken. Eller i hvert fald ikke fjerner sig når de er læst.  

Det lyder lidt mærkeligt. Jeg har masser af regler for mails som ryger i diverse mapper, og det virker fint.

Du bruger vel ikke Smart Mailboxes? (De lilla mapper.)

Så længe du angiver reglen Move Message  ... to mailbox ... XXXX, så burde det fungere helt fint. Tag evt. et screenshot af din regel og vis her. For at tage et screenshot af et enkelt vindue trykker du Command-Shift-4 samtidig og derefter space.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Hvis du gerne vil kører Outlook, så er der Outlook inkluderet i den nye office udgave til Mac. Office 2011.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joen

Haha, lilla kan vi vidst godt kalde dem :-) Jeg arbejder lige på det, mange tak for svar i hvert fald. 

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, uhh nej tak - har altid brugt mac. Undtagen i de sidste 12 mdr med min arbejdscomputer. Den har jeg nu skiftet til mac også, men ja - første gang jeg vil bruge MAIL. :-) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du efterlyste bare funktionaliteten - og så ville jeg bare gøre dig opmærksom på, at du sagtens kunne få det til Mac :-)

Bruger selv Mac og Mail - men anvender ikke regler. 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Vinther:
Haha, lilla kan vi vidst godt kalde dem :-) Jeg arbejder lige på det, mange tak for svar i hvert fald. 

Jamen så er det jo lige til - så skal du bare "New Mailbox" i stedet for "New Smart Mailbox" for at oprette dine mapper. En Smart Mailbox i Mail er ligesom en Smart Playlist i iTunes: En dynamisk opdateret oversigt ud fra dine valgte kriterier.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)