Hej SEO-guruer og jer der er på vej til at blive det På iLøbesko.dk har jeg prissammenligninger på løbesko. 5 løbesko i alt. Men problemet ligget i navnet på "undersiderne". En side hedder eksempelvis Asics Gel Kayano 16. Altså det komplette navn på en løbesko. En gang i året ændres navnet. så den nye model kommer til at hedde Asics Gel Kayano 17. Spørgsmål 1: Hvad gør jeg? Skal jeg ændre navnet på selve undersiden til "Asics Gel Kayano" kun, eller skal jeg kalde den det den hedder nu og så ændre navnet på den når den nye model kommer? Spørgsmål 2: Hvis jeg bygger links til en underside, så linkes der ofte til hele navnet kunne jeg forestille mig, altså med modelnummeret "16". Men når den nye model kommer, mister siden så alt værdien fra de links der har været? Spørgsmål 3: Når der kommer en opdatering af modellen, så den kommer til at hedde Asics Gel Kayano 17, skal jeg så gemme den gamle tekst på selve siden om Kayano 16. Under alle omstændigheder kommer der en tekst om den nye model, men så kunne man vel efter/under/i bunden af den (lange) tekst, have en ny overskrift på undersiden der hed "Den gamle Asics Gel Kayano 16". På den måde beholder man indholdet. Er det smart eller bare dumt? Tak for din tid.
Med venlig hilsen Jens Jakob Andersen |
Hej Jens Jakob
Du får lige svar på video:
Mvh Anders