Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad for en slags server?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Til dagligt kan jeg godt lide at sidde og lege med hosting. Derfor besluttede jeg mig for at starte min egen hosting virksomhed. Jeg ved skam godt at konkurrencen er stor, men dette slår mig bestemt ikke ud. Jeg har lagt en plan for fremtiden af min virksomhed :).

Da min basic viden er iorden, mangler jeg bare hvad for en valg af server jeg skal traffe.

Min virksomhed skal primært tilbyde :

Webhoteller af forskellige klasser.

Gameserver.

Voiceserver.

Jeg er ikke så god på server fronten så jeg ved ikke hvad for en slags jeg skal gå efter. Har hørt noget om reseller hosting og evt dedikeret server. Har også hørt noget om en server man kan hoste hjemmefra.

Hvad skal jeg have hjælp til? :

Hvad for en slags server? (Det skal være Linux)

Hvis jeg selv skal bygge en (Har en god viden idenfor opbygning af pc'er) hvad for et kabinet og hvor skal den være?

 

Håber på en masse gode, men samtidig også fyldsgørende svar som jeg kan bruge til min drif af virksomhed :)

 

Med venlig hilsen,

Nikolaj Stender

PlayFTW

Geeked

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå dig at du kigger på dedikerede lejede servere til dine services.

Se evt. Hetzner.de / Easyspeedy.com

 

Fra Herning
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Gameserverne skal du bygge selv af standard kombonenter, så skift dem ofte og sælg de brugte dele. Det er ikke rentabelt at køre det på mærkevare servere.. og byg dem i rack baseret kabinetter..

 

resten kan du sagtens køre fra en brugt HP, Dell, IBM hvor stabilitet og oppetid er det vigtigste

 

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

# Ruben

Tak, skal kigge på det.

Kan du anbefale Hetzner.de? Deres tilbud virker utroligt gode og billige? - For godt til at være sandt?

Geeked

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

# Puretraders

Tak.

Geeked

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du tænker på game hosting, så spiller ping tider en del ind. og selv om de til tyskland er ok, så er der nok en del kunder som vælger firmaer fra som har højere ping tider.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)