Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop theme! ! !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Lige et lille indlæg til hvad i mener er det rigtige at gøre, håber i kan hjælpe : 
Produktet er accessories til apple produkter.

Problemet ligger i at jeg skal vælge mig et theme til min webshop og sad og kom i tanke om det her: 

Bliver  det for "ungt" hvis man vælger et for "Pang pang faverigt og moderne" theme, så man ligesom kommer til at skyde sig selv i foden og sætter en afgrænser på segmentet eller skal det være et mere enkelt uden så mange farver osv. 

Hvad syns i , kom gerne med jeres meninger.

Håber det kan forståes! 

MVH Jesper Jakobsgaard 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:38

Du kunne surfe lidt rundt på Apples sites og lege lidt med din I-phone. Derudfra lave et tema som lignede, bare med dit eget  "touch"..... så er det ikke så fremmed for folk at surfe på din side, det kunne være fedt hvis folk ligesom følte sig hjemme!

Men lidt pangfarver og 3d effekter skader vel ikke, hvis bare der er en rød tråd og du ikke overdriver så det til sidst ligner en børnefødselsdag på McD  ;) 

// Henrik Brændgaard

Videofabrikken.dk Video- produktion, optimering og rådgivning 

Fra København
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:26

Henrik:

Du kunne surfe lidt rundt på Apples sites og lege lidt med din I-phone. Derudfra lave et tema som lignede, bare med dit eget  "touch"..... så er det ikke så fremmed for folk at surfe på din side, det kunne være fedt hvis folk ligesom følte sig hjemme!

Men lidt pangfarver og 3d effekter skader vel ikke, hvis bare der er en rød tråd og du ikke overdriver så det til sidst ligner en børnefødselsdag på McD  ;) 

Tak for svaret Henrik. 
Jeg leger lidt videre med det ! (: 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:41

Det var så lidt, held og lykke;)

// Henrik Brændgaard

Videofabrikken.dk Video- produktion, optimering og rådgivning 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)