Eller fjern den... eller i det mindst se om der overhoved er nogen der trykker på den.
Print, tip en ven m.m., er sjældent noget der bliver brugt...og bliver hurtig "fyld".
Hejsa Boysen, der er mange indkøbere der lige skal have godkendt købet "lidt højere oppe" så derfor er det godt med en printknap :)
Vi oplever tit at kunder skal bruge det
Hej Kim og Boysen
En god måde til at undersøge hvor meget den slags funktioner bliver brugt er, at tagge funktionerne. Ved at tilføje parameter til linket bag print, tip en ven osv. kan I se i Analytics præcis hvor meget det bliver brugt. Så tager I en beslutning ud fra reelle tal og det giver som regel de bedste resultater.
For det første passer udtagelsen omkring priserne ikke.
Jeg fik ikke det indtryk at det var ham der ejede skiltelager, fordi skiltelager har en anden profil herinde det krævede faktisk lidt research før vi fandt ud af det. Ifølge hans profil kommer han fra www.4maskilte.dk men jes/skiltelager har åbenbart 2 profiler herinde.
Nå ikk mere heksejagt, jeg syntes bare ikke hans kommentar/selvpromovering passer ind i tråden.
Eller fjern den... eller i det mindst se om der overhoved er nogen der trykker på den.
Print, tip en ven m.m., er sjældent noget der bliver brugt...og bliver hurtig "fyld".
Hejsa Boysen, der er mange indkøbere der lige skal have godkendt købet "lidt højere oppe" så derfor er det godt med en printknap :)
Vi oplever tit at kunder skal bruge det
Hej Kim og Boysen
En god måde til at undersøge hvor meget den slags funktioner bliver brugt er, at tagge funktionerne. Ved at tilføje parameter til linket bag print, tip en ven osv. kan I se i Analytics præcis hvor meget det bliver brugt. Så tager I en beslutning ud fra reelle tal og det giver som regel de bedste resultater.
Men siden skæmmes af en del sproglige fejl. Der er både tale om stavefejl, kommafejl og knudret sprog. Det er efter min mening synd, fordi siden i øvrigt fremtræder yderst professionel.
Det sproglige udtryk er meget vigtigt, hvis I vil signalere seriøsitet, men det undervurderes af mange virksomheder.
Hvis du er interesseret, giver jeg gerne et bud på at sprogoptimere din side. Giv mig grønt lys, så sender jeg dig en PM gennem firmamail.