Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm vores superlækre B2B webshop!

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jes:

Hvis du mener det med prisgaranti, så skal alle dine priser lige mindst 10 % ned, - www.skiltelager.dk

Jes

Ej, Jes...... det er jo dig der er Skiltelager.... 

Det er dårlig købmandsskab..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:59

Jes:
Men jeg synes du har fået lavet en rigtig fin side, og velkommer konkurrencen...

Udfra denne citat har jeg nu hele tiden haft den forventning til at det var Jes der havde skiltelager. Hvorfor skulle han eller skrive som han gjorte. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:00

www.skiltex.dk:

Boysen:

Eller fjern den... eller i det mindst se om der overhoved er nogen der trykker på den.

Print, tip en ven m.m., er sjældent noget der bliver brugt...og bliver hurtig "fyld".

Hejsa Boysen,  der er mange indkøbere der lige skal have godkendt købet "lidt højere oppe" så derfor er det godt med en printknap :)

Vi oplever tit at kunder skal bruge det

Hej Kim og Boysen

En god måde til at undersøge hvor meget den slags funktioner bliver brugt er, at tagge funktionerne. Ved at tilføje parameter til linket bag print, tip en ven osv. kan I se i Analytics præcis hvor meget det bliver brugt. Så tager I en beslutning ud fra reelle tal og det giver som regel de bedste resultater.

I kan læse meget mere her: http://www.google.com/support/analytics/bin/answer.py?hl=en&answer=55597

Mvh. Peter Munck

billige tonere

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Skrevet kl. 12:18

Hejsa boysen,

For det første passer udtagelsen omkring priserne ikke.

Jeg fik ikke det indtryk at det var ham der ejede skiltelager, fordi skiltelager har en anden profil herinde det krævede faktisk lidt research før vi fandt ud af det. Ifølge hans profil kommer han fra www.4maskilte.dk      men jes/skiltelager har åbenbart 2 profiler herinde.

Nå ikk mere heksejagt, jeg syntes bare ikke hans kommentar/selvpromovering passer ind i tråden.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:27
Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Skrevet kl. 12:29

Peter Munck:

www.skiltex.dk:

Boysen:

Eller fjern den... eller i det mindst se om der overhoved er nogen der trykker på den.

Print, tip en ven m.m., er sjældent noget der bliver brugt...og bliver hurtig "fyld".

Hejsa Boysen,  der er mange indkøbere der lige skal have godkendt købet "lidt højere oppe" så derfor er det godt med en printknap :)

Vi oplever tit at kunder skal bruge det

Hej Kim og Boysen

En god måde til at undersøge hvor meget den slags funktioner bliver brugt er, at tagge funktionerne. Ved at tilføje parameter til linket bag print, tip en ven osv. kan I se i Analytics præcis hvor meget det bliver brugt. Så tager I en beslutning ud fra reelle tal og det giver som regel de bedste resultater.

I kan læse meget mere her: http://www.google.com/support/analytics/bin/answer.py?hl=en&answer=55597

Mvh. Peter Munck

billige tonere

Tak for tippet, det sætter jeg igang med det samme Wink

Desuden har vi valgt at ændre knappen fra rød til grå så den ikke skiller sig så meget ud.

Tak igen til begge :)

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Skrevet kl. 12:33

Troels Bruun:

Hej Kim,

Stødte på en lille fejl - på denne side hopper jeres prisgaranti boks i bunden ud af designet..:

http://www.skiltex.dk/shop/brochureholdere-8s.html

I hvert tilfælde i min EI browser..

Super troels, godt bemærket...  det er hermed fixet!

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:43

Super fed hjemmeside.

Faldt lige over en fejl .. http://www.skiltex.dk/shop/led-lyskasser-9s.html tjek reklamerne i bunden, den driller lidt tror jeg ..

Ellers super fed, måske kunne man godt fjerne lidt af bannerne på forsiden men ellers super cool.

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Skrevet kl. 12:51

Martin Jensen:

Super fed hjemmeside.

Faldt lige over en fejl .. http://www.skiltex.dk/shop/led-lyskasser-9s.html tjek reklamerne i bunden, den driller lidt tror jeg ..

Ellers super fed, måske kunne man godt fjerne lidt af bannerne på forsiden men ellers super cool.

Godt spottet martin,  det var et LI tag der ikke var blevet afsluttet. 

Det er fixet :)

Tak igen

Fra Tagbilaran
Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:38

Hej

Superflot side - meget funktionel.

Men siden skæmmes af en del sproglige fejl. Der er både tale om stavefejl, kommafejl og knudret sprog. Det er efter min mening synd, fordi siden i øvrigt fremtræder yderst professionel.

Det sproglige udtryk er meget vigtigt, hvis I vil signalere seriøsitet, men det undervurderes af mange virksomheder.

Hvis du er interesseret, giver jeg gerne et bud på at sprogoptimere din side. Giv mig grønt lys, så sender jeg dig en PM gennem firmamail.

Med venlig hilsen

Journalist Per Draker

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)