Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fik artikel i fag blad efter at have læst Martin Thorborg gode råd i sommers

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Til  alle jer der ude

I sommers  var der mange gode råd om  at bruge ferietiden til at  blive markedsført i.

Det gjorde jeg :  Gennem mit netværk fandt jeg en journalist  som skrev en flot artikel om værdien af magnetreklamer. En af min kunder fra et catering firma blev interviewet  og der blev taget flotte billeder.

fik jeg kontakt  til fagbladet  Scandinavian Food & Drink som rammer min målgruppe. De ville gerne bringe artiklen og som tak , købte jeg en lille annonce.

Se  artiklen her :

Magnetkort skaffer kunder til Catere  

Et magnetisk visitkort har vist sig at være særdeles effektivt, når virksomheder i cateringbranchen vil markedsføre sig selv og deres ydelser. I modsætning til et traditionelt visitkort er det nemlig hele tiden synligt for potentielle kunder, fordi det kan sidde på firmaernes køleskabe.

På en køleskabslåge sidder et magnetisk visitkort. Det er lige i øjenhøjde, så man kan næsten ikke undgå at bemærke det. Derfor er det heller ikke underligt, at kortet har været medvirkende til at skaffe kunder til kortets ejermand, DCK Gastronomi i Holbæk. Både private såvel som større cateringfirmaer har nemlig bemærket det usædvanlige visitkort, som er delt bredt ud i firmaets netværk.
»Det er et lidt utraditionelt kontaktparameter, men det fungerer rigtig godt i vores branche, fordi folk husker vores navn, når reklamen kan sidde på køleskabet. Når der så pludselig opstår et behov for madleverancer, så er det os, de kontakter, « siger Andreas Strandgaard, der er medindehaver af DCK Gastronomi.
Han har haft stor succes med det magnetiske visitkort over for andre virksomheder, når han har skullet præsentere DCK Gastronomi udadtil. For eksempel vakte det stor opmærksomhed, da han ved et forretningsmøde satte sit visitkort op på et whiteboard i stedet for at udlevere andre former for kontaktmateriale. »For det er jo de færreste, der har et visitkort, der er magnetisk,« siger medindehaver Andreas Strandgaard fra DCK Gastronomi.

Forretningen vokser
Bag magnet-succesen står David Tschernia, der er ejer og stifter af firmaet Magnetreklamer.dk, der har eksisteret siden 2003. Det var på en tur i ulandet, at han opdagede eksistensen af de magnetiske visitkort og derefter fik den ide at lancere fænomenet herhjemme. Siden da har Tschernia oplevet stor efterspørgsel fra cateringbranchen.
»Det er en rigtig god måde at brande sin virksomhed på, fordi det er en anderledes form for markedsføring, der har høj eksponeringsværdi, og som folk derfor husker,« siger David Tschernia. Som årene er gået, får han også bestillinger fra andre brancher end bare cateringbranchen. Han er blandt andet blevet kontaktet af en coach, en fotograf samt et kulturhus, der alle har ønsket at skille sig ud i mængden af almindelige visitkort.  

Du kan læse mere på www.magnetreklamer.dk

Scandinavian Food & Drink · August 2010

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke, det er rart når det virker Big Smile 

P.S kanon magnet ide

// Henrik Brændgaard

Videofabrikken.dk Video- produktion, optimering og rådgivning 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)