Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler en indisk kontakt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for hjælp, da jeg er helt grøn og ikke ved hverken op eller ned.

Mest af alt kunne jeg godt bruge en kontakt til Indien hvor jeg er interesseret i at importere en vare som kun findes der, men jeg er ikke selv istand til at finde varen og holde styr på alting.

Jeg ved iøvrigt ikke hvordan noget somhelst foregår, så i første omgang kunne det være rart at finde en dansker eller engelsktalende person som bor eller rejser i Indien og arbejder med lige netop at skabe kontakt til producenter. Jeg har en hel masse spørgsmål og kunne godt tænke mig at få udredt mine muligheder.

Hvor finder jeg ham?

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:14

Har tidligere brugt et outsourcing fra indien til noget IT. Jeg tror ikke at de kan hjælpe, men måske er de interesseret i også at hjælpe med den slags.

Hans email er : rakesh@insync.co.in

Recuro Abonnementsservice er et billigere alternativ til PBS BetalingsService.

www.recuro.dk

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:35

På dem her  http://www.brickworkindia.com/'

Har brugt dem før og de kan alt - skriv til dem med din forespørgsel, så hører du fra deres manager inden for 24 timer.

Fra København
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:50

Det lyder fandme godt. Jeg vil straks tage kontakt til brickwordindia :) Tak til jer begge!

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:47

Hej Pedersen.

Hi Petersen,

Jeg er fra Indien bor i Danmark. kan være jeg kan hjælpe dig med at importere dit produkt fra Indien, så lad mig vide, hvad du vil importere?
mvh
Rocky

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)