Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort cd''er

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Har været inde og finde nogle CD''er som har forskellige former, bl.a. dråbeformet som jeg gerne vil bruge til noget direct mail kampagne. Men den side jeg har haft kig på svarer ikke og tager heller telefonen. Kan sagtens finde masser af visitkort cd''ere men nu er jeg rimelig tændt på ideen med dråben, da den er ret relevant i forhold til kampagnen..

Så jeg vil lige høre herinde om der er nogen der kender nogen eller har en ide om hvor jeg kan opdrive sådan nogle..

På forhånd tak:
Thomas Niels Thomsen

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 10:31
Et skud i tågen er CD Factory... Google linket...

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 5. Sep 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:19
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:03
Det er måske værd at bemærke at mange af de specialformede CD''er aldrig rigtig blev et hit, primært fordi de skæve former kan have spændende resultater på CD-rom drevene, så som:

- Larmer som en i det H****** fordi de spinder skævt

- Med vore dages hurtige drev er der stor chance for at hvis en disk spinder skævt så kan den eksplodere (se eventuelt det famøse afsnit af Mythbusters)

- I slot-in drev kan de skabe en hulens masse problemer fordi de ikke kan skubbes ud og lignende. De egner sig bedst til skuffebaserede drev.
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 13:08
Dato: 11-01-2007 10:29:40 Forfatter:TNT Factory Har været inde og finde nogle CD''er som har forskellige former, bl.a. dråbeformet som jeg gerne vil bruge til noget direct mail kampagne. Men den side jeg har haft kig på svarer ikke og tager heller telefonen. Kan sagtens finde masser af visitkort cd''ere men nu er jeg rimelig tændt på ideen med dråben, da den er ret relevant i forhold til kampagnen..

Så jeg vil lige høre herinde om der er nogen der kender nogen eller har en ide om hvor jeg kan opdrive sådan nogle..

På forhånd tak:
Thomas Niels Thomsen

Hej Thomas

Du kan jo se lidt på denne tråd

Med venlig hilsen

Ania

Tilmeldt 22. Nov 06
Skrevet kl. 13:09
Tilmeldt 22. Nov 06
Skrevet kl. 13:11
Tilmeldt 22. Nov 06
Skrevet kl. 13:15
Nå Nå det fungerer stadigvæk ikke, hvis der lige kommer en moderator forbi så forklar gerne...

Du kan se på indlæget der er skrevet den 28/12 kl 14.46 af Morten

Vh

Ania

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:34
Dato: 11-01-2007 13:14:49
Forfatter: Ania

Nå Nå det fungerer stadigvæk ikke, hvis der lige kommer en moderator forbi så forklar gerne...

Du kan se på indlæget der er skrevet den 28/12 kl 14.46 af Morten

Vh

Ania

Det ser ud til at du på en eller anden måde får kopieret nogle mærkelige tegn med ind i linket. Her er det rigtige:

http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=10207&num=20&pageNo=1

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 18:31
Tak for alle svarene ( og kampen Ania  ).. Må erkende at jeg har fået lidt kolde fødder med hensyn til cd''erne. Det ville ikke være så smart hvis kundens kommende kunder får ødelagt sine PC''ere hvis de sprænger i drevet.. Så nu overvejer vi evt. en usb nøgle i stedet selvom selve ideen med cd''en går lidt i vasken...  Så derfor vil jeg evt. høre om der er nogen er ved hvor man kan få billige USB nøgler i en mængde af 500 stk..

Mange hilsner:

Thomas Niels Thomsen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)