Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har et godt tilbud til dig

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har dette spil som Jeg sælger utrolig billig, enten enkeltvis eller som partier. hvis der er nogen som kender firmaer, venner, m.m flere,som var interesseret i køb så henvis til mig (tak) så kan jeg skaffe alle de spil det skulle være...Eventuelt til firma Gave.

Hvis i ikke syntes det billig så se på www.TableCurl.com Jeg Er eneste sælger i Danmark.

Endelig fat i TableCurlspillet. Nu har ALLE denne ene mulighed til at købe et brætspil som alle fra 6 til 100 år kan spille. TableCurlspillet er en succes i Canada, Sverige, Norge, Finland og Tyskland. TableCurl er opfundet af en Dansker ) TableCurl er for dig og dine venner, din farmilie og dine arbejdskolleger. TableCurlspillet er genialt, og lige så sjov som det er, lige så vanedannende er det. Lige så eksklusiv som der er, er det lige så unikt. Spillet er hånd lavet og i træ. Dette er virkelig et spil som man vil blive glad for. Du finder ikke dette TableCurl Spil billiger andre steder, så slå til NU.

500 kr+ fragt68kr =568 dk. kr.pr. spil.

Hvis der købes over 10 spil fås de for 450kr.+fragt 68kr=518 dk. kr.Pr. Spil

sailsmann

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:18
Rolig nu!

Du har nu oprettet 5 indlæg med det samme indlæg og vi havde jo flyttet de tidligere til den rigtige kategori, så du behøver altså ikke oprette flere enslydende indlæg.

Tilmeldt 7. Jan 07
Skrevet kl. 10:20
Tak igen, jeg troede ikke at i kunne flytte til det rigtige indlæg men endnu engang tak..
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 13:20
Hej Sailsmann

Jeg er sikker på, at dit spil er super sjovt og medrivende. Men du skal passe på med ikke at give mig en overdosis af flotte ord, når du præsenterer det for mig. "Utroligt", "Unikt", "Genialt", "eksklusivt"... og vanedannende... så er det jo næsten mærkeligt, at jeg ikke har hørt om det før, ikk´ sandt?

Fortæl helt stille og roligt, og med en fængende overskrift, hvad der gør dit spil så specielt, og har du et link til billedmateriale eller glade købere der udtaler sig, pressemateriale etc. - så er jeg, og de andre som ikke tror på evig frelse via tv-shop, åbne for dit budskab.

Mvh.

René
Tilmeldt 7. Jan 07
Skrevet kl. 16:44
Hej Rene

Jeg har for nogle år siden lavet prototypen til dette spil og  blev selv meget grebet af det,,,,mine børn og venner spiller engang imellem med det....men har fået afhvide at jeg skal skrive det for at få lov til at sælge det. det er michael hougesen som har fået idéen og får nu procenter af salget licensbasis..det var bare så jeg kunne tjene lidt ekstra til min pension, da jeg selv røg ned med to små blodpropper i hovedet og en stor deprision......prøver jeg at sælge lidt her og der... du kan gå ind på www.TableCurl.com  det er på norsk svensk tysk... hilsen jimmy (sailsmann)

Tilmeldt 7. Jan 07
Skrevet kl. 17:42
Hej igen Rene

Du kan se alle de købere der har sit spil lavet med logo det koster så 2500 og jeg sælger uden logo til 500 og alle de køber har været begejsteret.....spillet er solgt tyskland,sverig,norge...Det Norske landshold i is curling har givet sidn fulde tilfredshed,,,og mange flere....Jeg sælger kun så jeg selv får en meget lille del (25 kr pr spil.....) som sagt et lille tilskud til min pension....... 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 18:02
Hej Jimmy

Tak for informationerne, jeg tror, at du i fremtiden vil sælge mange flere spil, ved at henvende dig til dine potentielle købere i denne helt anderledes personlige og troværdige tone.

God vind med salget... du kunne måske kontakte nogle af alle de coachingvirksomheder, som skyder op alle vegne for tiden, de har jo en erhvervsmæssig berøringsflade, som vil kunne fungere som en ekstra salgskanal for dig.

Mvh.
René

Tilmeldt 7. Jan 07
Skrevet kl. 21:10
Hej Rene
Jeg siger tak for rådet og vil forsat være troværdig........

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)