|
Hej jeg har dette spil som Jeg sælger utrolig billig, enten enkeltvis eller som partier. hvis der er nogen som kender firmaer, venner, m.m flere,som var interesseret i køb så henvis til mig (tak) så kan jeg skaffe alle de spil det skulle være...Eventuelt til firma Gave. Hvis i ikke syntes det billig så se på www.TableCurl.com Jeg Er eneste sælger i Danmark. Endelig fat i TableCurlspillet. Nu har ALLE denne ene mulighed til at købe et brætspil som alle fra 6 til 100 år kan spille. TableCurlspillet er en succes i Canada, Sverige, Norge, Finland og Tyskland. TableCurl er opfundet af en Dansker ) TableCurl er for dig og dine venner, din farmilie og dine arbejdskolleger. TableCurlspillet er genialt, og lige så sjov som det er, lige så vanedannende er det. Lige så eksklusiv som der er, er det lige så unikt. Spillet er hånd lavet og i træ. Dette er virkelig et spil som man vil blive glad for. Du finder ikke dette TableCurl Spil billiger andre steder, så slå til NU. 500 kr+ fragt68kr =568 dk. kr.pr. spil. Hvis der købes over 10 spil fås de for 450kr.+fragt 68kr=518 dk. kr.Pr. Spil sailsmann |
Rolig nu!
Du har nu oprettet 5 indlæg med det samme indlæg og vi havde jo flyttet de tidligere til den rigtige kategori, så du behøver altså ikke oprette flere enslydende indlæg.
Bliv gratis medlem
) TableCurl er for dig og dine venner, din farmilie og dine arbejdskolleger. TableCurlspillet er genialt, og lige så sjov som det er, lige så vanedannende er det. Lige så eksklusiv som der er, er det lige så unikt. Spillet er hånd lavet og i træ. Dette er virkelig et spil som man vil blive glad for. Du finder ikke dette TableCurl Spil billiger andre steder, så slå til NU.