Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Url i title.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, - hurtigt spørgsmål, som der sikkert er stor ueninghed om..:O

Men er det en god, dårlig eller gør det ikke den store forskel om man har feks. sin main-url i alle sine individuelle sidetitler på sitet?

og hvad er den optimale rækkefølge i fh. til Google? Produkt | Beskrivelse (kvalitet) | måske farve | måske main-url

vh/ Ulrik

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:27

Den tror jeg ikke, der kan være nogen uenighed om her: Det er en rigtig skidt ide. Og helt uden formål.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:05

Hvorfor?

Jeg mener.. Eksempelvis Amino gør følgende: Url i title. - Iværksætter Debatten Amino

Jeg spørger som forholdsvis uvidende vel og mærke, så det er ikke et useriøst spørgsmål - men vil gerne have det uddybbet hvis du er villig :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:09

Wi:

Hvorfor?

Jeg mener.. Eksempelvis Amino gør følgende: Url i title. - Iværksætter Debatten Amino

Jeg spørger som forholdsvis uvidende vel og mærke, så det er ikke et useriøst spørgsmål - men vil gerne have det uddybbet hvis du er villig :)

Jamen - det er da ikke en URL. EN URL er adressen - f.eks. www.amino.dk. Og den står altså ikke i deres title.

Hvis du mener firmanavnet (f.eks. Amino), kan der være en fidus i det, hvis der er tale om et meget stærkt brand. I så fald bør det stå til sidst i title - aldrig først.

Resten af uddybningen finder du her: Hvad er søgemaskineoptimering?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:10

Jeg læste forkert, det finder jeg yderst pinligt i denne stund :)

Tak for dit svar.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)