Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må dbm.dk misbruge metaord ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt denne linje i http://dbm.dk s kildekode

<meta name="keywords" content="brugt, nyt, annoncer, qxl, dba, blå avis, guloggratis, handel, findalt, ebay, e-bay">

er det moralsk ok, at snyde på denne måde?

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 08:58

Moral og etik er lidt flygtigt når det kommer til meta-data. Nu er gevinsten til at overse, da meta-data og specielt meta-keyword noget der ingen praktisk værdi har på de primære keywords.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:39

Hej "Heltsikkert".

Jeg faldt tilfældigt over denne tråd, og blev noget overrasket over dit ordvalg "Må dbm.dk misbruge metaord" og "er det moralsk ok, at snyde på denne måde?".

Som du burde vide er det helt almindeligt at bruge andre brands som søgeord. Et par af de brands jeg har brugt som søgeord bruger f.eks mit navn som søgeord.

I øvrigt finder jeg det besynderligt at du starter en tråd på Amino i stedet for at spørge mig direkte!

"If you talk behind my back, you're in a perfect position to KISS MY ASS"

Hav en fortsat god dag.

Mvh.

DBM - Ditbrugtmarked

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:41

ditbrugtmarked:
Som du burde vide er det helt almindeligt at bruge andre brands som søgeord. Et par af de brands jeg har brugt som søgeord bruger f.eks mit navn som søgeord.

Hvad er udbyttet og hvorfor vurderer du at han BURDE vide det?

Tror du jeg vil sælge mere i min revisionsbutik hvis jeg i mine headers indsætter navne på konkurrerende virksomheder? Er der andre der kan tilslutte sig den ide vil jeg da gerne prøve det :-)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:55

Om det er moralsk ok at benytte andres navne til at få sit eget frem.... Vil jeg ikke lige ind på nu.

Men tænkte lidt.. Må man egentlig bruge deres navne, når man ser på loven... At alle så gør det er noget andet, men MÅ man`?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)