altså der er jo blevet svaret på dit sprøgsmål... du må ikke tage penge for selve template (scriptet) men du må gerne tage penge for ydelsen (opsætning/redigering)
vil det sige at jeg ikke må sælge templaten som den er, men hvis jeg ændrer nogle få ting så må jeg godt sælge den ?
Forstil dig der står et hus på en mark som vil alle ejer, men den som kommer til huset først må bo der gratis, du kommer så og lægger nyt tag på og maler dette betaler vi dig for .
1. Jeg henviser med link på min hjemmeside, til hjemmesiden hvor templaten findes. 2. Kunden vælger en template, som jeg downloader til min pc. 3. Jeg laver en anden opsætning på templaten efter kundens ønske, og sender til kunden. 4. Jeg får betaling for det arbejde jeg har haft med at lave den nye opsætning.
1. Jeg henviser med link på min hjemmeside, til hjemmesiden hvor templaten findes. 2. Kunden vælger en template, som jeg downloader til min pc. 3. Jeg laver en anden opsætning på templaten efter kundens ønske, og sender til kunden. 4. Jeg får betaling for det arbejde jeg har haft med at lave den nye opsætning.