Hejsa Jeg følger lige med her, lyder interessant. Best regards |
Og jeg har sendt en mail nu
Hejsa Jeg følger lige med her, lyder interessant. Best regards |
Og jeg har sendt en mail nu |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Jeg har et IT-projekt som jeg har beskrevet en smule her: http://www.amino.dk/forums/t/120459.aspx - jeg har ikke lavet en forretningsplan på det, så ved ikke hvor mange penge der skal indskydes, men det er nok ikke helt vilde vi snakker om. Hvad kan du byde ind med udover penge? Hvilken krav ville du stille mig f.eks - 50% ejerskab eller hvad? |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Okay, det er i orden - jeg var nu heller ikke intresseret hvis du kun kunne tilbyde penge. God dag. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Hej R.k Du burde måske gøre dig til en vane at svare på mails sent til dig, er ikke særlig troværdigt at der ikke kommer svar når der er sent en mail, får da mine alarmklokker til at ringe ihvertilfælde, er bare et velment råd. Noget andet er at du bør skrive lidt om dig selv og hvem du er osv i din profil herinde, ville også gøre det mere troværdigt. Best regards |
Hejsa. Har du ikke læst forkert? Han tilbyder at investere 400.000 - han beder ikke om at låne 400.000 ! :-)
Til trådstarter: Skriv lige en privat besked så får du lige et kontonummer. |
Hej Jørgen Nope, jeg har ikke læst forkert, men jeg sendte ham en mail, men har aldrig hørt så meget som et komma retur på det, det får mine alarmklokker til at ringe Best regards |
Hej R.k. Jeg sidder med et online koncept som i grunden står klar til rulle ud, forretningsplanen står færdig og der er taget kontakt til de nødvendige partnere som kan føre projektet ud i verden. Projektet ligge ret godt placeret inden for de økonomiske rammer du sætter. Inden jeg fortæller mere vil jeg dog bede om at du fortæller lidt om dig som investor, dine kompetencer, og hvilken rolle du vil spille i et eventuelt partnerskab. God weekend.
|