Ja der er ikke nogen reaktion endnu :) |
Hej
Jeg er en selvstændig erhvervsdrivende som har noget kapital til rådighed som jeg vil placere i et spændende projekt med gode indtjenings muligheder. Jeg har fået nogle henvendelser men de har ikke været interresante for mig.
Jeg er ikke ude på at stjæle jeres ideer ej hellere er jeg interreseret i ideer, men konkrete færdige udarbejde projekter .Jeg har hellere ikke bed jer om at beskrive projekterne detaljeret men blot skrive nogle få ord så det kan fange min interesse.
Jeg skriver her på amino fordi jeg er blevet opfordret til det og jeg ved af erfaring at mange projekter går tabt fordi investering af kapital ikke kunne skaffes.
Min opfordring til jer er : har i et projekt som er parat til at blive lanceret men mangler det fornødne kapital , så er denne mulighed værd at opsøge, ladvære med at gemme jer og tro ikke det værste om folk som tager intativ til ærlig forretninger .
P.S. Jeg er også usikker på dem som vil kontakte mig og vil have mine penge, men nogle skal jo række hånden ud først.
M:V.H
R.K