Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søger efter nye investerings mulighed (størrelses orden 100.000-400.000 kr)

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Web-siden.dk:

Donitez:

Nu har jeg fremsendt en mail, og så ser vi hvad der kommer ud af det. :)

Mom ikke du får en check med 40.000 dkr, husk nu at gemme kviteringerneBeer

Preben

Ja der er ikke nogen reaktion endnu :)

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Tilmeldt 26. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg er en selvstændig erhvervsdrivende som har noget kapital til rådighed  som jeg vil placere i et spændende projekt med gode indtjenings muligheder. Jeg har fået nogle henvendelser men de har ikke været interresante for mig.

Jeg er ikke ude på at stjæle jeres ideer ej hellere er jeg interreseret i ideer, men konkrete færdige udarbejde projekter .Jeg har  hellere ikke bed jer om at beskrive projekterne detaljeret men blot skrive nogle få ord så det kan fange min interesse.

Jeg skriver her på amino fordi jeg er blevet opfordret til det og jeg ved af erfaring at mange projekter går tabt fordi investering af kapital ikke kunne skaffes.

Min opfordring til jer er : har i et projekt som er parat til at blive lanceret men mangler det fornødne kapital , så er denne mulighed værd at opsøge, ladvære med at gemme jer og tro ikke det værste om folk som tager intativ til ærlig forretninger .

P.S. Jeg er også usikker på dem som vil kontakte mig og vil have mine penge, men nogle skal jo række hånden ud først.

M:V.H

R.K

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:29

hvilken brance er du interesseret/ikke interesseret i

jeg har da nogle  projekter som jeg ikke har tid til ( er rimeligt og færdigt udviklede for videresalg til de potentielle købere, men benarbejde skal der til)  noget andet er allerede salgsklart ( i bestilling), (noget er af patentmæssig interesse)

Det hele sælges som en samlet pulje om det måtte ønskes

på favorable vilkår.. for et mindre udbetalings beløb til en start, og viser det sig at du senere ikke alligevel er interesseret

kan projekterne gå retur og du er ikke bundet for yderligere betaling

også har jeg et patenteret meget langt projekt der tager al min tid

selvom også det er færdigt på udviklings niveauet- med meget stort potentiale, mange investorer er med.

alt det nævnte er bedst kategoriseret som  indenfor --maskinteknik, men sidstnævnte er noget som anvendes ofte af alle, og ihvertfald alle har i en eller anden form.

mvh

Johans

ps. min pointe er at jeg kun søger forholdsvis små midler til sidstnævnte projekt

men det skal gå hurtigt, og derfor søger jeg førstnævnte projekt  hurtigst muligt afhændet 

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 17:46

Hej R.K.

Du har ikke aktiveret privat besked i din profil.

Mvh.

Michael B.

Tilmeldt 26. Sep 10
Skrevet kl. 23:26
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:52

R.k.:
Jeg har fået nogle henvendelser men de har ikke været interresante for mig.

Derfor er det vel også kun fair for dem der søger penge om de i forvejen ved noget om hvilke forretningsområder der interesserer dig. Hvis ikke du har kompetencer indenfor et givent område så vil du som investor til tider være på glatis.

Lommeinvestorer, som jeg kalder investorer med kapital i den angivne størrelse, kan være mere besværlige i forhold til professionelle investorer som ofte har en klar strategi for hvad de ønsker at investere i.

Så kom ud af busken og fortæl lidt om hvilke kompentencer du som erhversmand har og hvor du helst ser en sparring finde sted (læs forretningsområde), samt hvilke vilkår interesserede kan forvente at imødekomme.

PS - Jeg er ikke selv på udkig efter kapital.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 26. Sep 10
Skrevet kl. 00:38

Hej kære aminoer

Jeg ser stadigvæk frem til et spændende projekt jeg kan være en del af. 

Har en tro på at der må være nogen i dette forum som  har den rigtigt projekt jeg kunne være intereseret i og støtte op om.

( kunne  evt. være inden for : It, byggebrancen, eller noget med import eksport men er ellers åben for andet) 

Kun seriøse henvendelser

Tak

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du mangler stadigvæk at aktivere privat beskeder kan jeg se ?

Jeg er ikke ude efter kapital

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Sep 10
Skrevet kl. 23:20

Hvordan aktivere man sin privat beskeder ?

Tilmeldt 26. Sep 10
Skrevet kl. 11:11

Hej kære aminoer

Har har stadigvæk ikke  fundet et projekt jeg kan støtte op om, i må meget gerne melde på banen hvis nogen sidder derude og mangler kapital for at komme videre med deres projekt.

kontakt mig på   rk007@hotmail.dk   skriv kort om projektet så det kan fange min interresse i behøver ikke afsløre for meget hvis nogen tror man kopier ideen.  

evt skriv jeres tlf nr.  så vil jeg kontakte jer for videre dialog hvis det lyder interessant for mig også.

Branchen må gerne være indenfor IT , Teknologi, byggebranchen, import/eksport 

MVH

RK

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)