Kan du give mig et tilbud på 100 is skrabere til bilruder? det SKAL være god kvalitet. Hvis alt går efter hensigten så skal jeg nok bruge flere senere :-) Mvh Omar |
Med eller uden tryk?
Jeg har flere forskellige...
Kan du give mig et tilbud på 100 is skrabere til bilruder? det SKAL være god kvalitet. Hvis alt går efter hensigten så skal jeg nok bruge flere senere :-) Mvh Omar |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Med eller uden tryk? Jeg har flere forskellige... |
Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk
En som jeg anbefaler til alle er følgende artikel nummer: 10212200 Gå ind på www.donitez.dk og klik søg og skriv ovenstående artikel nummer. |
kan du sende mig en prøve. jeg er lidt i tvivl om kvaliteten. det må absolut ikke være en som risikerer at flække når den bliver presset lidt. |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Stik mig en adresse så smider jeg den afsted imorgen |
rudefix hallingparken 1.12-4 2660 brøndby strand Ser frem til at modtage en prøve :-) |
Den er pakket og klar.... Mangler bare lidt spytklat til frimærket... Men mon ikke det kommer i løbet af arbejdsdagen imorgen :) |
Det glæder mig at høre. håber kvaliteten lever op til mine forventninger. Mvh Omar |
Håber da du har fået den idag.... :) |
kommer nok mandag hvis ikke lørdag :-) Postkassen var tom :-( Mvh O |