Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 9. May 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der ude

Kærsten og jeg vil gerne starte vores egen webshop og er ved at lede efter leverandør til vores shop.

Vi kunne godt tænke os at sælge en blanding af tøj / accessories men jeg har meget svært ved at finde nogel gode leverandør i tyskland eller ligende som har nogel gode vare samt en fornutig forsendelse.

Er der nogen der ud der har et sted hvor man kan finde leverandør, en form for database eller?

Hilsen

Ronni

Fra Frederiksund
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 20:12

Hej...

Måske kan jeg hjælpe jer..  kommer an på hvilke varer i søger!!! Prøv at checke www.streetlifenet.dk

Og kan også hjælpe med dansk design outlet

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:22

Hej Ronni.

Jeg forstår faktisk godt du har svært ved at finde en fornuftig leverandør. Den branche i forsøger at bevæge jer ind er ikke bare noget man lige gør. At finde en leverandør inden for Tøj mv. er ikke så lige til.

Samtidig med Leverandørene kan være svære at finde, har i så tænkt på hvor presset et marked i bevæger jer ind på? - Konkurrencen er så hård på området.

Jeg vil ikke holde jer tilbage, jeg kan bare godt lide at informere potentielle kunder om deres valg. - For jeg kan levere mange af de produkter du har i tankerne, ellers kan jeg sætte dig i kontakt med de rette.

Smid mig en mail på; info@cleanpoint.dk - Så hører du fra mig hurtigst.

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 9. May 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:48

Hej Rasmus

Tak for dit svar... ja har tænkt lidt over det da jeg har snekket med lidt folk i mit netwærk og tror heller ikke det bliver til noget med tøj... men der i mod må jeg tilbage i tænke boksen igen :)

Hilsen

Ronni

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 11:34

ronnib:

Hej Rasmus

Tak for dit svar... ja har tænkt lidt over det da jeg har snekket med lidt folk i mit netwærk og tror heller ikke det bliver til noget med tøj... men der i mod må jeg tilbage i tænke boksen igen :)

Hilsen

Ronni

Hej Ronni.

Om det bliver tøj eller ej, så kan jeg med sikkerhed hjælpe dig på rette spor. Vi kan levere mange forskellige slags varer, som er fabelagtige til vidersalg.

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)