Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at blive sælger for ACN.

Jeg vil høre om der er nogle der kende til dem, om det er godt eller skidt

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:57

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:05

Jeg er ved at kigge dem igemmen

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:26

Cool førerhund...

Altså ikke for at kritisere, men et af de to øverste indlæg handler om ACN, her er masser af erfaring herinde, og hvis jeg skal give dig min vurdering af de indlæg der er herinde, så hedder den nej tak for de fleste, og nej fra enkelte som har været i ACN men er gået ud pga. opstarts gebyret.

Men lad mig spørge dig, hvad får dig til at overveje ACN, hvad tænder dig og ser du ACN som noget unikt på markedet?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:44

Normann:
om det er godt eller skidt

Min vurdering: Skidt.

mvh Hans

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:22

Hans Stokholm Kjer:

...og din vurdering baseres på.....?

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Burholt:

Hans Stokholm Kjer:

...og din vurdering baseres på.....?

Først og fremmest på et hvervemøde, jeg var blevet lokket til engang for nogle år siden.

Mødet foregik på en svinefarm, hvor landmanden havde planer om i løbet af ganske kort tid at kunne sætte svinene ud og leve fedt af "mit eget telefonselskab".

Vi blev tudet ørerne fulde af, hvordan vi skulle satse på "det varme marked" - altså folk, der står os nær, som derfor ikke føler, de kan tillade sig at skifte leverandør:
Vi blev præsenteret for en historie om en kontanthjælpsmodtager i Sverige, der nu kører i BMW.
Aftenens prædikant ville ikke fortælle, hvor meget han selv tjente... "Det er jo svært lige at regne ud med alle de bonusser og så videre," svarede han, indtil jeg bad om tallet fra hans selvangivelse - så stod han ved, at det var hemmeligt (men han tjener mange penge, siger han).
De priser, vi blev præsenteret for var på ingen måde konkurrencedygtige - bortset fra, at vi kunne ringe gratis til hinanden.
Kerneproduktet var en videotelefon - et produkt, som gang på gang har vist sig ikke at holde vand.

Jeg vil ikke sælge for dyre og for dårlige produkter til folk, der kun køber dem af mig, fordi de hører til mit "varme marked", heller ikke, selvom om den svenske kontanthjælpsmodtager så havde kørt i en Ferrari.

Om det er telefonerne eller ej, ved jeg ikke, men der lugter stadig af gylle ved den pågældende ejendom.

Det baserer jeg min vurdering på.

mvh Hans

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 17:59

Normann, undersøg dit netværk først.

Kan du få 25-30 kunder til at sige ja, inden du er blevet ACN mand, så er det måske værd at overveje, HVIS man har masser af tid, energi og tålmodighed. Det er meget hårdt at arbejde med, da de ikke er specielt konkurrence dygtige med priser osv. Så dine "kunder" skal for de meste være nogle der bare vil støtte dig i dit projekt..

Jeg prøvede det for længe siden, mit netværk er stort. Men tålmodigheden og energien brændte ud.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:20

DC Trading:

Normann, undersøg dit netværk først.

Kan du få 25-30 kunder til at sige ja, inden du er blevet ACN mand, så er det måske værd at overveje, HVIS man har masser af tid, energi og tålmodighed. Det er meget hårdt at arbejde med, da de ikke er specielt konkurrence dygtige med priser osv. Så dine "kunder" skal for de meste være nogle der bare vil støtte dig i dit projekt..

Jeg prøvede det for længe siden, mit netværk er stort. Men tålmodigheden og energien brændte ud.

Jeg går næsten ud fra at du siger det i sjov, når du mener kunderne skal støtte... Selvfølgelig skal man ikke gå ind i det for at tage røven på sine venner, netværk eller kunder.

Mht. ACN så virker det næsten som om deres metoder at blevet hårdere end de var for 7-8 år siden...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)