Jeg er ved at blive sælger for ACN. Jeg vil høre om der er nogle der kende til dem, om det er godt eller skidt |
ACN
- 1
Altså ikke for at kritisere, men et af de to øverste indlæg handler om ACN, her er masser af erfaring herinde, og hvis jeg skal give dig min vurdering af de indlæg der er herinde, så hedder den nej tak for de fleste, og nej fra enkelte som har været i ACN men er gået ud pga. opstarts gebyret. Men lad mig spørge dig, hvad får dig til at overveje ACN, hvad tænder dig og ser du ACN som noget unikt på markedet? |
Min vurdering: Skidt. mvh Hans |
...og din vurdering baseres på.....? |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Først og fremmest på et hvervemøde, jeg var blevet lokket til engang for nogle år siden. Mødet foregik på en svinefarm, hvor landmanden havde planer om i løbet af ganske kort tid at kunne sætte svinene ud og leve fedt af "mit eget telefonselskab". Vi blev tudet ørerne fulde af, hvordan vi skulle satse på "det varme marked" - altså folk, der står os nær, som derfor ikke føler, de kan tillade sig at skifte leverandør: Jeg vil ikke sælge for dyre og for dårlige produkter til folk, der kun køber dem af mig, fordi de hører til mit "varme marked", heller ikke, selvom om den svenske kontanthjælpsmodtager så havde kørt i en Ferrari. Det baserer jeg min vurdering på. mvh Hans |
Normann, undersøg dit netværk først. Kan du få 25-30 kunder til at sige ja, inden du er blevet ACN mand, så er det måske værd at overveje, HVIS man har masser af tid, energi og tålmodighed. Det er meget hårdt at arbejde med, da de ikke er specielt konkurrence dygtige med priser osv. Så dine "kunder" skal for de meste være nogle der bare vil støtte dig i dit projekt.. Jeg prøvede det for længe siden, mit netværk er stort. Men tålmodigheden og energien brændte ud. |
Jeg går næsten ud fra at du siger det i sjov, når du mener kunderne skal støtte... Selvfølgelig skal man ikke gå ind i det for at tage røven på sine venner, netværk eller kunder. Mht. ACN så virker det næsten som om deres metoder at blevet hårdere end de var for 7-8 år siden... |