Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig reklame plads!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Er du ejer af en hjemmeside og vil gerne havde kampagne hos os vi tilbyder, direct marketing (hvor vi sender et bestemt antal emails ud med din hjemmeside adresse i)
Pay per click kampagner.
og pay per signup kampagner hvor vi kører med danmarks laveste priser !!!

Hvis du godt kunne tænke dig at havde nogle form for kampagner eller hører mere er du velkommen til at skrive til, medier@tjenher.dk
Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 19:43
Hej,

Jeg vil gerne høre nærmere omkring det, men hvad for et firma køre det fra/websted?

Tilmeldt 9. Jan 07
Skrevet kl. 20:00
Vi er intet firma, dog kun privat personer.
Vi opstartede for et par dage siden og har allerede skafften over 800 brugerer i vores system.
Der kan forhandles med hvor meget du vil gi dog kan det gøres til en pris fra kun 3 kr pr signup.

Men husk vi er meget villige til at forhandle.
Hjemmeside www.pengejagt.dk

Venlig Hilsen
Steffan J Vesterbæk

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 12:32
Hmpf! Nu gik jeg ind og prøvede dit system som bruger og det virker da hat.

Jeg tilmeldte mig det første nyhedsbrev og jeg skal sidde og gætte mig til hvad det rigtige svar er før jeg kan få mine penge. Hvad er det smarte i det?

Svaret skal man jo vide når man tilmelder sig og det må jeg indrømme, at det gør jeg ikke helt?

Det holder ikke!

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 9. Jan 07
Skrevet kl. 13:00
Vi har problemer med snyd, men det er let at opdage når folk snyder for os, men med det samme man straffer dem kommer brokkeriet, derfor valgte jeg at svarene ikke barer skulle værer ja eller nej, men lidt sværer så folk ikke havde så let ved at snyde.
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Skrevet kl. 13:04
Ja - det kan jeg godt se ideen i.

Men man ved jo ikke hvad det rigtige svar er?

Jeg indtastede mobil, telefon, sony eet eller andet osv. INGEN af dem var rigtige. Så nytter funktionen jo ikke rigtigt noget.

Gør som freemoney.dk og sig at man skal indtaste ord nr. et eller andet fra den side man kommer ind på efter man har tilmeldt sig nyhedsbrevet.

Det du har kørende nu, holder ikke.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 9. Jan 07
Skrevet kl. 13:13
Problemet er at vi har på ingen måde, chance for at se om lige den bruger tilmelder sig, da vores sponsere ikke er private, men et firma der gir os 40 sponserer af gangen.
som mmmedier.dk osv.
Så vi kan ikke havde en html kode på deres hjemmeside, så vi kan tjekke om de har lavet ordren.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Skrevet kl. 15:29
Nej nej nej, det er jo overhovedet heller ikke det jeg siger!

Når en bruger tilmelder sig et nyhedsbrev f.eks. - så indtaster han/hun sine oplysnininger og trykker "tilmeld". Derefter kommer brugeren videre til en "gennemført"-side. Her står der højst sandsynligt noget tekst. Og for at brugeren kan vide hvad tekst der står, skal brugeren jo være tilmeldt nyhedsbrevet eller hvad det nu er.

På den måde beder du brugeren om, at gå ind på din side bagefter og indtaste f.eks. nr. 2 ord på "gennemført"-siden. Og så er der INGEN tvivl om hvilket ord der skal indtastes i feltet.

Forstår du nu?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)