Jeg står og skal til at opstarte min første hjemmeside. (E30Sport.dk) Et mødested for alle med interesse for BMW's gamle E30 model. Siden er udviklet i mac-programmet Dreamweaver. Jeg har opdaget at det er noget af en opgave at opdatere siden med nyheder, artikler etc. Når jeg skal uploade sitet via FTP-program hvergang.
Derfor kunne jeg godt tænke mig at indsamle tilbud fra personer som kan programmere et CMS-system til siden.
OBS: Da dette udelukkende er en fritids-beskæftigelse er jeg ikke interesseret i at bruge flere tusinde-kroner på at udvikle sitet. Dermed sagt at CMS-systemet ikke skal koste det hvide ud af øjnene at få udviklet.
Derfor kunne jeg godt tænke mig at indsamle tilbud fra personer som kan programmere et CMS-system til siden.
Du kan bruge mange forskellige open source systemer og ét af de rigtigt gode er Umbraco (umbraco.org). Systemet er 100% fleksibelt og det er kun din fantasi der sætter grænsen. Det er gratis at bruge og det eneste du skal betale for er hosting.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jaah.. Har os kigget nærmere på Umbraco, men tror simpelthen ikke jeg kan finde ud af at bruge det. Derfor søger jeg en som har mere forstand på det. :)
Jeg står og skal til at opstarte min første hjemmeside. (E30Sport.dk) Et mødested for alle med interesse for BMW's gamle E30 model. Siden er udviklet i mac-programmet Dreamweaver. Jeg har opdaget at det er noget af en opgave at opdatere siden med nyheder, artikler etc. Når jeg skal uploade sitet via FTP-program hvergang.