Jeg mangler én til at integrere et betalingssystem på et dating site...som er lavet i php. Der er forskellige funktioner på sitet ( ligesom på andre datingsites ) med at se billeder eller chatte eller skrive m.m. som skal kræve betaling. Således at man som "free" member kan se profiler men ikke mere.
Vi har PBS aftale til e-store og vil gerne have DIBS som gateway.
I forløbet med datingsiden vil vi ydermere have programmeret diverse tilføjelser hen ad vejen.
Var det noget for dig ?
Hej,
Det lyder meget spændende, men det vil tage mig tid da jeg skal sætte mig ind i hvordan siden er opbygget mm. Desuden har jeg ikke arbejdet med en betalingsgateway før, så det vil være nyt for mig. Men det burde ikke være et problem for mig. Dog vil det tage tid, da jeg har skole mm. at se til.
Hvis du stadig er interesseret i at få mig til at kigge på det, kan du smide en mail på phpopgave@jacobhonore.dk
Men jeg har nogle opgaver jeg godt kunne bruge dig til.
Nej, jeg har også problemer med at sende pb's. Ved ikke lige hvad der er galt. Men hvis du vil snakke lidt mere privat kan du sende mig en mail på phpopgave@jacobhonore.dk
Jeg bruger løbende freelance programmøre til at løse mine design opgaver, og står faktisk med en opgave uden en deadline på, så det ku' være det var noget for dig.
Opgaven består af 3 psd filer der skal kodes og sættes op til brug i CMS systemWordpress som er baseret på PHP.
Hvis det kunne have interesse kan vi uddybe opgaven på kontakt@visualminority.dk