Hej, jeg er helt ny her på Amino, men har siddet og læst en del tråde i gennem, men synes ikke rigtig at jeg kan finde det svar jeg leder efter, som ellers burde være simpelt ![]() Jeg vil Starte egen internet butik, med salg af modetøj, eksempelvis Levi''s, Diesel, G-Star. Og hvis det kan lade sig gøre Abercrombie and Fitch. Men hvordan for jeg fat i varerne til de rigtige priser, og det skal jo gså være 100% lovligt, for kan jo finde en masse på nogle kinesiske sider, men det meste er nok fake, og det som ikke er, er nok svært at garentere for alligevel. Så Spørgsmålet lyder på om der er nogen af jer der kan hjælpe mig i gang her? Med Venlig Hilsen Peter Min mail er PM_86@hotmail.com hvis i hellere vil svare på den.. |
Hej Peter.
Hvis du vil være forhandler må du jo kontakte selskaberne og få forhandler status. Det gør du simpelthen ved at kontakte de selskaber hvis produkter du ønsker at føre, og spørge om hvordan du kan blive forhandler af deres produkter. Da nogle produkter er meget "branded" kan det rent faktisk være svært at blive godkendt som forhandler. Men du skal altså starte med at kontakte dem og spørge. Du må desuden ikke importere og forhandle forfalskede varer.
http://www.diesel.com/ (vælg legal)