Jeg ville bestemt ikke betale for ved at give dem penge forsætter de bare, det bedste er at, køre en sag, for de i hvert fald ikke leveret en vare der, som overhovedet ikke er pengene værd.
At det du kan tabe sagen, med har også en chancen for at vinde selvfølgelige , med en ting er sikker vis du tager sagen op med dem viser du hvor meget du hader dem, og de tænker sig en ekstra gang om før de levere en side af så dårlige kvalitet næste gang.
Nu ved jeg ikke hvor meget, det går på dig denne sag, med jeg ville gå hele vejen, køre til den, for dette ville skade deres meste, muligt så er der meste muligt chance for de stopper med dette her.
En ting er sikker vis du går hele vejen er han den sikker taber, for lige vel, får du endnu mere udbredt kendskabet til firmaet, om du taber eller vinder, taber virksomheden kunder da flere får kendskab til sagen og jo mere du kæmper jo mere tid brug de andre og jo flere sager de får der kommer op mod dem, dog vis firma kommer ekstrem mange sager på vil det hjælpe næste gang dette firma kommer med en sag, for endnu gang igennem igen,
desuden vis firma har mange sager, kan man brug medier mod dem som f.eks. Kontant, de tager gerne sådan firma op der er mange sager mod, skriv et brev, til http://www.dr.dk/dr1/kontant evt. skriv til ekstrabladet.dk mv. tit ved sager der tabt kan vinde vis viser sig det samme firma har mange sager , medier har magt brug dem, vis vil stoppe dem, en sag er aldrig tabt , vis sagen går dig meget på ville jeg gå hele vejen
Med ved ikke hvor meget du ønsker at få renset ud i de broget kar i branchen, med valget er dit, hvor mange kræfter du vil bruge, gør maks. Får de i hvert faldt meget færre kunder fremover eller de stopper helt , for man skal levere en rimelige ydelsen som webmaster og sådanne sager skader jo også de gode webmaster , for hvordan skal man lige altid vide hvem er gode eller dårlige , kan vise gode referencer , med hvem ved om de har lavet det mv.