Jo det er intet problem hos 3. Men ved f.eks Callme er der separat kvitteringsside. Med venlig hilsen Bastian |
Bastian:
Herligt, men Callme er helt udelukket. Jeg vil have 3.
Mvh.
Martin
Debat
Jo det er intet problem hos 3. Men ved f.eks Callme er der separat kvitteringsside. Med venlig hilsen Bastian |
Herligt, men Callme er helt udelukket. Jeg vil have 3. Mvh. Martin |
|
Det lyder rigtig godt. Jeg har heldigvis haft min iPhone 4 i rigtig lang tid, og har ikke oplevet nogen problemer med den. Hverken med antennesignalet eller andet. Den har en utrolig lækker skærm, og meget lækker iforhold til den gamle :)
Forsat god weekend :) |
Hej Martin, Ja det gælder også erhverv Inden du vælger at bestille den med erhvervsabonnnement, så skal du dog lige gøre op med dig selv om du virkelig ønsker en bindingsperiode på 12-24 måneder. Der kan nå at komme mange nye iPhones i løbet af 2 år, ligesom det ikke er sikkert at din iPhone 4 holder så længe. Danmark er et af de eneste lande hvor bindingsperioden for private maksimalt må være 6 måneder og det er et kæmpe plus for forbrugerne. Man kan faktisk få rigtig billig telefoni ved at købe en ny mobil hvert halve år og sælge den gamle. /Nicolaj |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement