vi er et 7 år gammelt personligt ejet firma med et unikt koncept indenfor naturleg - udeskole mm. vores koncept har baggrund i ca. 20 års erfaring indenfor området, vi har en faglig ballast og en praksiserfaring der er unik. vi står nu med det positive problem at vi oplever en ekstrem stor forespørgsel i forhold til vores nuværende omsætning. vi er simpelthen blevet lovbefalet moderne. i den forbindelse ønsker vi at omdanne firmaet til selskabsform, holde fast i en unik ideskabelse/ inovation i samarbejde med vores kunder, beholde en produktion af unika og et ideværksted, og at holde fast i en kursusform som primær indgang til salg af større projekter. vi vil outsource produktionen af standardprodukter og danne et netværk af anlægsfolk og montører. jeg ser mig selv i en rolle som kreativ direktør og bestyrelsesformand vi har desuden 3½ medarbejdere der kan og vil det de skal stå for og som meget gerne skal have tilbudt medarbejder aktier i virksomheden. vi søger en investor der desuden vil være aktiv partner i virksomheden, f.eks. som administrerende direktør, med erfaring indenfor ledelse, økonomi og international handel. vi forventer på en relativt kort årrække at kunne komme på en omsætning på den lune side af 50 mio. med det rette input. den kapital vi skal have tilført kan variere fra ½ - 5 mio. da der er god basis for også at hente f.eks. vækstfondsmidler ind. det er derfor vigtigere at manden er den rigtige, end hvad indskudskapitalen er. vi er baseret på holdninger til miljø, pædagogisk værdi, håndværksmæssig kvalitet og grundlæggende god kundebehandling. du kan se mere på vores hjemmeside www.ccnatur.dk der ganske vist trænger til en opdatering. vi er endnu i forberedelsesfasen til ændring af firmaet, hvorfor der vil være gode muligheder for at være med til at sætte et præg på den endelige udformning. er dette interessant såsend mig en mail med venlig hilsen Mogens Brask Christensen CCnatur |
Hej Mogens.
Hvis du er ude efter en investor, syntes jeg du skulle prøve at kigge på denne side http://www.match-online.dk/Profiler/Investorer.aspx . Her kan du søge efter investorer, ud fra dit omsætningsniveau, antal ansatte og kapitalbehov. ved ikke hvor god den er i dit tilfælde, men den er da værd at tage et kig på. Det kunne jo være at manden du søgte var til at finde her