Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel - Telefonspam

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg bliver i øjeblikket "telefonspammet" af et udenlandsk nummer +33 1 45 01 33 00. Jeg tog telefonen da nummeret ringede til mig. Jeg fik noget musik i røret og en telefonsvare som begyndt at fortælle om et eller andet - Jeg smed hurtig røret på, da jeg kunne høre at det ikke lød helt "legalt". Jeg smed røret på, da jeg evt. var bange for, at der måske ville blive krævet en masse penge på min telefonregning.

Men eftersom at jeg var så "dum" at løfte røret, ringer nummeret nu uafbrudt 5 gange i træk. Herefter går der lige 3-5 minutter og så ringer den igen 5 gange osv.

Så jeg ville bare lige advare andre mod evt. at tage telefonen, hvis dette nummer ringer.

Jeg ved ikke, om den på en eller anden måde evt. kan "sluge penge" på min telefonregning? Ellers kunne jeg godt lige høre  hvad pokker telefonsvareren i den anden ende ville mig...

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:45

Takker for tippet. :) 

Bliver også selv telefon spammet for tiden, dog fra telefon sælgere og andre meget hurtigt talende  personer.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:54
Andreas Krickhahn:

Hejsa.

Jeg bliver i øjeblikket "telefonspammet" af et udenlandsk nummer +33 1 45 01 33 00. Jeg tog telefonen da nummeret ringede til mig. Jeg fik noget musik i røret og en telefonsvare som begyndt at fortælle om et eller andet - Jeg smed hurtig røret på, da jeg kunne høre at det ikke lød helt "legalt". Jeg smed røret på, da jeg evt. var bange for, at der måske ville blive krævet en masse penge på min telefonregning.

Men eftersom at jeg var så "dum" at løfte røret, ringer nummeret nu uafbrudt 5 gange i træk. Herefter går der lige 3-5 minutter og så ringer den igen 5 gange osv.

Så jeg ville bare lige advare andre mod evt. at tage telefonen, hvis dette nummer ringer.

Jeg ved ikke, om den på en eller anden måde evt. kan "sluge penge" på min telefonregning? Ellers kunne jeg godt lige høre  hvad pokker telefonsvareren i den anden ende ville mig...

Det lyder meget ubehageligt. Jeg tror ikke at der bliver pålagt omkostninger på din regning fordi du tager røret, men det kan være at der gør, hvis du ringer tilbage, så lad vær' med det - det er nok det de satser på du gør.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas

Jeg har lavet en konkurrence hvor man kan vinde 1 million ved at indtaste sin adresse på min telefonsvarer. Jeg havde desværre ikke selv tid at ringe til dig, men kan i systemet se du har vundet denne million.

For at det er fair, ringer den mange gange, så du har en chance...du udnyttede desværre ikke muligheden :( 

Jeg skal beklage at du ikke har fået indtastet din adresse, og min maskine er allerede begyndt at ringe til den næste på listen.

Sorry!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:08

Boysen:

Hej Andreas

Jeg har lavet en konkurrence hvor man kan vinde 1 million ved at indtaste sin adresse på min telefonsvarer. Jeg havde desværre ikke selv tid at ringe til dig, men kan i systemet se du har vundet denne million.

For at det er fair, ringer den mange gange, så du har en chance...du udnyttede desværre ikke muligheden :( 

Jeg skal beklage at du ikke har fået indtastet din adresse, og min maskine er allerede begyndt at ringe til den næste på listen.

Sorry!

He he, det er sku god humor...:)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 20:20

Ubehageligt.

Er selv lige blevet ringet op af et nummer - +40 21 999??

Et ret kort nummer. +40 er åbenbart Rumænien og umiddelbart kender jeg ingen i Rumænien. Nogen, der har en idé om, hvordan man tjekker nummeret?

Bo Lyhne

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 21:14

Hej Kenneth.

Jeg skrev dig også en mail i sidste uge om at du havde vundet en million dollars - Jeg skrev den godt nok på engelsk da jeg var i tvivl om du kunne dansk. Men du svarede desværre heller ikke tilbage på denne mail.

Så det går vel lige O P OP? :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)