Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop til salg

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Grundet nyt projekt sælger jeg min webshop: www.coolevent.pl  den er på et dansk webhotel. Her er lidt info

Vi tilbyder aktiviteter for herreture, polterabend mv. i Warszawa, Polen. 29 forskellige aktiviteter kan kunderne i skrivende stund vælge. Alt fra show med babes der slås i olie, til skydning med maskingevær og sushispisning fra en nøgen kvindekrop. Flere aktiviteter kan tilføjes, disse ideer er inkl. i prisen.
Endvidere er vores Facebook-side, Twitter-konto samt Myspace -konto mv. inkl. i prisen. Kan dog undlades, såfremt køber ønsker dette.

Webshoppen er på engelsk, men det kan teknisk nemt ændres til dansk og/­eller udvides med andre sprog (joomal 1.5).

Før overdragelse af webshop mv. vil der af min advokat bliver udarbejdet en salgsaftale, Sælger betaler alle advokatudgifter desangående. Denne salgsaftale vil være på engelsk.

Seriøse tilbud modtages gerne. For ydeligere oplysninger send mig en pb eller mail på sc@coolevent.pl

Hav en god aften/dag

mvh.

Søren

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)