Nu vil jeg på ingen måde bringe dette topic af sporet men FLASH og SEO, kan sagtens være 2 ting under samme tag. Benytter man sig af XML-content og optimerer dette med henblik på SEO så får man altså noget ud af det!
(Jeg er på ingen måde ekspert, men alt hvad jeg har læst mig til gennem årene peger på dette)
Nu vil jeg på ingen måde bringe dette topic af sporet men FLASH og SEO, kan sagtens være 2 ting under samme tag. Benytter man sig af XML-content og optimerer dette med henblik på SEO så får man altså noget ud af det!
(Jeg er på ingen måde ekspert, men alt hvad jeg har læst mig til gennem årene peger på dette)
Google er ligeglad med alt der står efter # i en URL, hvilket vil sige at undersideværdierne er fjernet. Det er en af de mange ting som gør at jeg fraråder flash som SEO. Ikke at sige der er noget galt med flash-elementer på et site, men som en hel side... Nah. Der er meget bedre alternativer for at få besøgende.
Og Swon. Fordi jeg siger at jeg ikke mener at dit produkt ikke nødvendigvis altid er rigtigt for SEO, behøver man altså ikke at give folk 1 stjerne, får at vise man ikke har ret. Man fred være med det.
Jeg er lige på vej ud af døren skal til et møde, men jeg skriver lige til dig senere. Hvis du lægger din email eller tlf. nummer kan vi evt. tage den der.
Jeg tror godt vi kan finde ud af en god løsning til de penge I har.
Dbh Sebastian
Juhuu Web - Hjemmesider og Grafisk Design Se min portfolio her: http://juhuuweb.com/index.php?page_id=13
Super fede designs !!! Har ikke set noget ligende i MEGET lang tid, jeg gemmer lige dine kontakt oplysninger mhp oprettelse af flere hjemmesider. Hvor bor du henne i landet ?