Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til design af hjemmeside, gerne med flash

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 13:38

Patrick Olsen:

SEO venligt flash? Det lyder som cloaking og det er altså ikke lige just en god løsning over for Google.

Tak for din kommentar. Din tvivl er heldigvis uberettiget. Smile

Du bør nok opdatere dig lidt om hvordan flash virker, og hvilke tiltag der er lavet de seneste år.

Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 13:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu vil jeg på ingen måde bringe dette topic af sporet men FLASH og SEO, kan sagtens være 2 ting under samme tag.
Benytter man sig af XML-content og optimerer dette med henblik på SEO så får man altså noget ud af det!

(Jeg er på ingen måde ekspert, men alt hvad jeg har læst mig til gennem årene peger på dette)

SEO er ikke alt ;)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:42

Google kan gå ind og læse .txt filer via flash. Men volumn og strukturmæssigt er flash mindre godt for SEO.

Hvorpå mener du at man skal benytte flash til SEO?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:56

Mikkel Tschentscher Pedersen:

Nu vil jeg på ingen måde bringe dette topic af sporet men FLASH og SEO, kan sagtens være 2 ting under samme tag.
Benytter man sig af XML-content og optimerer dette med henblik på SEO så får man altså noget ud af det!

(Jeg er på ingen måde ekspert, men alt hvad jeg har læst mig til gennem årene peger på dette)

SEO er ikke alt ;)

Hej Mikkel og velkommen til samtalen.
Jo det er rigtigt nok at Google kan læse filer via flash. Men som sagt behøver det ikke at betyde at sitet er søgemaskinevenligt. En flash-strutur ødelægger hele volumn-værdien for SEO
Tag eksempelvis sitet Swon referede til:
http://www.google.dk/search?q=site%3Ahttp%3A%2F%2Fwww.loudnproud.dk%2F&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a

Google er ligeglad med alt der står efter # i en URL, hvilket vil sige at undersideværdierne er fjernet. Det er en af de mange ting som gør at jeg fraråder flash som SEO. Ikke at sige der er noget galt med flash-elementer på et site, men som en hel side... Nah. Der er meget bedre alternativer for at få besøgende.

Og Swon. Fordi jeg siger at jeg ikke mener at dit produkt ikke nødvendigvis altid er rigtigt for SEO, behøver man altså ikke at give folk 1 stjerne, får at vise man ikke har ret.
Man fred være med det.

Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:01

Hej Natasja,

Jeg er lige på vej ud af døren skal til et møde, men jeg skriver lige til dig senere. Hvis du lægger din email eller tlf. nummer kan vi evt. tage den der.

Jeg tror godt vi kan finde ud af en god løsning til de penge I har.

Dbh Sebastian

Juhuu Web - Hjemmesider og Grafisk Design
Se min portfolio her: http://juhuuweb.com/index.php?page_id=13

Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:56

Hej Natasja,

Jeg har sendt dig en privatbesked her på Amino :-) Beklager det sene svar men jeg er først kommet hjem netop nu.

Dbh Sebastian

Juhuu Web - Hjemmesider og Grafisk Design
Se min portfolio her: http://juhuuweb.com/index.php?page_id=13

Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:19

Hej alle

tusind tak for både tilbud, og informationer. Vi har netop nu fundet en til at lave vores hjemmeside!

Kan i have en rigtig god weekend!

Mvh Natasja

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:39

Hej Natasja

Endte I med at lave en i flash?

Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:05

Til Sebastian som skrev første indlæg.

Super fede designs !!! Har ikke set noget ligende i MEGET lang tid, jeg gemmer lige dine kontakt oplysninger mhp oprettelse af flere hjemmesider. Hvor bor du henne i landet ?

Vh Peter Thomsen

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)