Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fungerer Prestashop?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Fungerer Prestahop på den måde at du downloader det, pakker filerne ud og overfører dem til dit webhotel i dette tilfælde òne.com via et ftp program? Derefter kan man så lægge et betalingsmodul ind i form af PBS eller epay, men hvordan gør man det? Og er det med Prestashop rigtigt beskrevet, kan jeg f. eks købe et template fra templatemonster lægge det ind og så lægge prestashop oven i?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 23:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christianjohn:
Fungerer Prestahop på den måde at du downloader det, pakker filerne ud og overfører dem til dit webhotel i dette tilfælde òne.com via et ftp program?

Ja!

Christianjohn:
Derefter kan man så lægge et betalingsmodul ind i form af PBS eller epay, men hvordan gør man det?

Ja! Upload modul via FTP og derefter installeres/konfigureres det i PrestaShop BackOffice. 

Christianjohn:
Og er det med Prestashop rigtigt beskrevet, kan jeg f. eks købe et template fra templatemonster lægge det ind og så lægge prestashop oven i?

Ja! Template uploades via FTP og aktiveres derefter i BackOffice

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 10:56
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:07

Når du installerer er der et standard design. Der findes også en del gode guides til, hvordan du retter standard-designet. Meget af det kan klares direkte i BackOffice og ved at rette i CSS. Du kan også købe nye designs eller finde gratis designs.

Et godt site til gratis designs (eller themes, som det kaldes): http://presta-template.com/free-prestashop-templates/themes-for-v12x.html

Paypal ligger som standard modul, og er nemt at sætte op, men du kan også lægge yderligere betalingsmoduler ind, så som epay og PBS.

Hvordan du lægger PBS ind kan jeg ikke hjælpe med, da jeg har valgt kun at køre med Paypal indtil videre.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)