kommer lige med min kritik.. Jeg syntes ikke at siden er tung.. den køre helt fin her.. eller iværtfald ikke langsom nok til at det er noget jeg ligger mærke til her. Det der forstyr mig er for det første farven, som jeg ved er et ømt punkt.. men.. altså.. selv om det er en flot farve, syntes jeg at jeg føler mig lidt ude.. føler det ikke er en side der er lavet til en som mig.. (tror der er flere mandlige kunder der ville tænke det.. ) En anden ting er at de kategorier der er ude i venstre side, virker af meget lidt, selm om i egentligt har en god del! Det der er vigtigt er at der er nem adgang til ting.. Det jeg kunne forestille mig var at der var tre store kategori billeder i midten af siden. Et billede til hundekategirien, en til katte og en til hvad der nu bliver erstatet af ilder kategorien. Folk gider ikke vente på at finde frem til den lille tekst hvor der står hund, eller kat.. de vil have en hund at klikke på, og komme videre til hunde kategorierne.. Helst visuelle knapper af billeder med rellevante ting.. hvis folk skal læse for meget, flacker deres øjne over alt for mange detaljer ;-) til sidst syntes jeg at billederne er frustrerende. det er tydeligt at se hvilken der er taget fra en hjemmeside, eller leveret af producenten, eller hvor i nu finder billeder, og så dem i selv har taget.. (ikke for at det skal opfattes som reklame, men sig til hvis i har brug for billedhjælp) ;-) Jeg kan se en funktion med at have et billede øverst oppe i hvert kategori når man er i den, men så skal det altså også være et stort billede! med tekst på det, og noget der ser godt ud.. ikke et lille hjemmebillede af en kat på ens sofa. (igen.. sig til hvis du vil have noget grafisk materialle "custom made"..) i skal også overveje hvorfor kunderne skal handle hos jer, og ikke klikke sig videre til ZooZity.dk eller holde sig til dees lokale dyrehandel. Nu har jeg ikke lige checket priserne med resten af markedet, men hvis det er det i konkurrer med, skal det fremstår lidt mere tydeligt... det var vist det.. ;-) hilsner Steph |
Hej Steph.
Tak for kritikken. Vi kan hurtigt blive enige om nogle af billederne kunne være bedre, og vi ville også gerne have nogle af dem større. Tråden her bliver jo stående, så det kan være jeg kontakter dig på et tidspunkt når tiden er til det.
Farven.....ja, det er et ret ømt punkt. Jeg tror ikke jeg får lov at skifte den for min kompagnon. Den farve vi havde tidligere var endnu mere pink og skræmmende for mænd :) Nu er det tåleligt. Vi sælger pt. mest til katte og små hunde, og jeg tror de fleste efter vores erfaring er kvinder der vil nusse om deres kat eller hund. Vi kan se de amerikanske trends, hvor både jeg og min kompagnon har boet, kommer lige så stille hertil. Først til København, og spredes langsomt. Det er mode i USA, og begynder også i DK, at give den lille hund tøj på, og nogle steder køre rundt med den i en lille barnevogn eller klapvogn. Nu er jeg uddannet landmand, og kommer fra en lille by i nordjylland, så kan se for mig folk der dør af grin med klapvogn og udklædt hund ned ad hovedgaden, og det kommer ikke her de første 10 år, men det gør det i København. Så det er lidt ud fra den slags kriterier vi har valgt farven.
Jeg er blevet vant til at se farven, så kan have lidt svært ved at se det, men tror i ligefrem stort set alle mænd ville forlade siden p.g.a farven?
Ideen med en kategori i et stort billede tror jeg er god. Vi skrotter ilderkategorien, og kører videre og udvider til hund og kat. Det er det vi vil satse på. Vi er ret nye, så vi har haft et par andre kategorier vi har kigget på, men dem dropper vi.
Angående priserne slår vi stort set alle med de produkter der kan sammenlignes, men ellers er ideen at vi også vil sælge mange ting som ikke kan fås andre steder.