Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studerende søger arbejde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er en 21 årig uddannet markedsføringsøkonom der i øjeblikket læser international virksomhedskommunikation på meritordningen.

Jeg søger i øjeblikket efter relevant arbejde der kan supplere godt ved siden af studiet, mest for at holde CV'et opdateret og for at få blandet teori med praksis.

Som uddannet markedsføringsøkonom har jeg en bred viden indenfor marketing men mine fag er opdelt således:

International marketing og salg

Økonomi

Kommunikation

Erhvervsret

Jeg har gået på iværksætter linien og er derfor også god til at tænke nyt, lave forretningsplaner osv.

Jeg har været i praktik i en fynsk IT virksomhed hvor jeg lavede en markedsføringsplan for dem, dette blev også til min afsluttende opgave på studiet. Under mit praktikophold udførte jeg også andre småopgaver primært inden for marketing i samarbejde med en anden studerende fra deres søsterselskab.

Med mit nye studie er jeg i stand til at oversætte tekster Dansk-Engelsk, Engelsk-Dansk, udforme forretningsbreve/e-mails korrekt til f.eks. engelske modtagere, jeg skal være i stand til at foreslå hvordan afsender bedst kan nå modtager via en tekst og hvordan teksten bedst muligt bliver formuleret sådan.

Senere i mit studieforløb vil dette blive mere koncentreret og jeg vil også fra januar gå i gang med valgfag som Branding, Storytelling og marketing via facebook og twitter.

Som det ses er jeg ny på studiet, men søger allerede arbejde inden for PR, kommunikation og marketing for bedst muligt at kunne anvende al min teori til praksis. Det mener jeg personligt er en større gevinst for mig men ikke mindst også for den virksomhed som har brug for min hjælp.