|
Da vi blev nød til at få dansk adresse og cvr nr - grundet at man ikke må udfører vagt virksomhed i Danmark hvis firmaet er registret i et andet land - gik jeg til vores svenske revisor (har nemlig også svensk registret firma ) og spurgte ind til reglerne og hun sagde at de bortser fra overskuddet, en af grundene til dette er at man stort set altid bliver hårdere beskattet i Danmark så der er simpelhen ikke nogen difference svenskerne kan udnytte... Det var ihvertfald hvad vores revisor sagde og det vælger jeg jo så at tro på men jeg har ikke direkte haft kontakt med det svenske Skatteværket.Vh Ania |
Dato: 11-01-2007 11:26:59 Forfatter: Skat & RådVed du positivt om de bortser eller har I bare ladet være med at selvangive det i forhold til Sverige.Jeg regner bestemt med at revisoren angiver overfor de svenske myndigheder at jeg driver firma i Danmark, bare fordi jeg ikke bliver beskattet i Sverige er jeg jo ikke fritaget for at afleverer den svenske selvangivelse og betale ejendomsskat i Sverige..Ania
Bliv gratis medlem
) og spurgte ind til reglerne og hun sagde at de bortser fra