Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

To cloak or not to cloak?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har netop startet mit første affiliate marketing site, dette kan ses på www.iphonegorillaz.dk. Fordi affiliate marketing er helt nyt er der selvfølgelig en masse ting jeg lige skal lære og have erfaring med.

Mit spørgmål er egentlig om det er vigtigt at cloake/skjule sine affiliate links? jeg har set mange sites der ikke skjuler sine links og ville høre om det gør nogen forskel mht. klik frekvensen og salg?

Hvis det absolut er noget man bare skal gøre, har folk så nogle gode og nemme metoder til at cloake sine links? jeg bruger pt. wordpress og et plugin "Pretty Link" som egentlig er fint. Men der må da være en form for automatisk metode til at skjule sine links? måske der findes et plugin/script der gør det meget nemt..

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:34

Selvfølgelig skal du skjule din links, især pga. det ender med at blive meget lettere for dig at håndterer. Det er træls at skulle gennemgå og ændre links i 150 artikler, bare fordi et teleselskab skifter affiliate udbyder. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 13:19

Ja du skal cloake dem.

Jeg gør det selv via en .htaccess fil med redirect 301. Det fungerer rigtig godt og er nemt at administrere ved ændringer.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)