Jeg har 1 års erfaring med webudvikling. Jeg har arbejdet med asp.net c# , msql2005. Jeg kan kode, ikke designe osv !
Driver du et webfirma og skal bruge hjælp til opgaver, såsom kode asp.net eller måske tag ud til dine kunder og forklare dem hvordan de skal bruge cms systemet......Du er vel kommen til kontakte mig!
Har du outsoucet opgaverne til indien, kan jeg hjælpe med snakke med indisk udvikler eftersom jeg kan indsk!
Skriv til mig, hvis du sidder med en lille opgave jeg skal kaste mig over!
Vil nok få flere seriøse svar vis udfyldes profil og især har egen hjemmesiden , jeg kunne ikke se nogle i din profil og denne side er selvfølgelige flot så den sælger dig godt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg har fået mange spørgsmål via pm, så jeg vælger besvare nogle af spørgsmålene her i tråden.Der bliver genrelt spurgte om hvad jeg kan og hvad er en "billige" pris.
Som sagt har jeg erfaring med asp.net c# , msql 2005.Jeg har arbejdet med cms system(det var special bygget til det firma jeg arbejdet hos).(Er du seriøs og vil hvad jeg har lavet, send pm)
Jeg kan intet php, jomala, photoshop, desinge osv. Meeeen kan da sagten sætte en side op så det ser pænt ud.
Jeg vil helst kontaktes af "webbureau". Ja billigt, det kan vi tag over pm !
Hvad kan jeg f.esk lave:
Formular + valideringer Hent gemme i databae Vise data i listeform osv osv
Sagen er den, at jeg som et led i min uddannelse som ingeniør skal lære nogle basale programmerings teknikker i programmerne C# og i ASP. Mine opgave går ud på at lave et program i både C# og ASP hvori man skal kunne hente, gemme og redigere i nogle databaser. vi arbejder i microsoft visual studies 2010.
Jeg har store problemer med at løse disse opgaver, på trods af at jeg føler at jeg godt forstår teorien, kodningen har jeg bare meget svært ved. Jeg er nået til den konklusion, at for at bestå min eksamen i Januar er jeg nødt til få mig noget privat undervisning.
Er dette en opgave du vil kunne være interesseret i? altså hjælpe med at løse opgaver i ASP og C# på begynder niveau. Vi snakker måske 4/5 gange af 4 timer pr. gang fordelt fra nu af indtil Januar måned, dette vil foregå i Ballerup. Da jeg er under uddannelse vil jeg ikke ha råd til at betale med end 100 pr time desværre.
Eftersom jeg er jobsøgende og har en masse tid til min rådighed, ville jeg gerne hjælpe med web-prgrammering BILLIGT.
Har du noget web applikation projekt kørende , asp.net c# , send mig venligst pm.....det bliver en meget billg timepris(du få biligere arbejde, jeg få mere erfaring.)
NB: vil du se, hvad jeg har lavet af websider, send pm
Det er måske lidt mistillidsvækkende at du den ene dag siger at du har for travlt til at hjælpe for tiden, og to dage senere har du en masse tid til rådighed og ingen ting at lave.
Det er ikke et angreb, men bare et tip så du lige er klar over det :)
Jeg kan god se din pointe.Jeg har TID om natten, som jeg kan bruge på programmere, er en person som sover 3-4 timer.:) -(Det er jo svært hjælpe studenten om natten.)
Om dagen arbejder med en ven på et stort projekt.(i kommer til høre mere om det snart.:)) Jeg regner også med starte på et kursus snart.