Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed købes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Mindre virksomhed købes.

Alt har interesse.

Jeg ønsker at købe en mindre virksomhed, eller blive partner i en mindre virksomhed.

Så hvis du har en mindre virksomhed du gerne vil sælge, eller mangler du en partner, måske for at udvide dine muligheder til Fyn hvor jeg bor, så skrive mig en mail, og lad os se på det.

Venlig hilsen

Kenneth Rasmussen

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 13:27
PM sendt.
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:28
Hej Kenneth

Jeg har en patentbeskyttet opfindelse med rimeligt potentiale. Har kontakt med underleverandører, som kan fremstille produktet. Har ikke selv forstand på markedsføring. Har du styr på den side, kan du enten købe licens og klare resten selv, eller vi kan banke en virksomhed op, hvor jeg står for udvikling og indkøb, og du klarer markedsføringen.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 18:33
Hej med dig Kenneth

Jeg har selv lige været i samme situation som dig, og valgte at indrykke en annonce i Børsen. For godt 3000 kr. får du 2 indrykninger, og hvis du ikke har været helt tilfreds kan du få 2 ekstra indrykninger gratis. I mit tilfælde har penegen været givet godt ud, og jeg fik ganske mange interessante tilbud. eneste problem er at sælgerne ofte tror at det er det pureste guld de er ved at sælge Normalt taler man jo om at investeringen skal forrentes over 3-8 år alt efter risikoen.

Husk nu revisor, advokat osv. vær ikke smålig hvis du sætter hus, lejlighed el. lign. på spil

Mvh

René

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 11:27

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 13:42
Hej Kenneth,

Søger du stadig en virksomhed? -og har du gjort nogle tanker om branche mm.?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)