Jeg kunne godt tænke mig at vende den om, da jeg har set at nogen herinde ikke bryder sig om link kataloger - hvorfor har man ikke lyst til at bruge link katalog?
hvorfor har man ikke lyst til at bruge link katalog?
Fordi mange link kataloger er grimt designet, og det lyder lidt som et desperat råb om hjælp at melde sig til et link katalog. Let's face it - De bliver jo aldrig besøgt de link kataloger.
Jeg kunne godt tænke mig at vende den om, da jeg har set at nogen herinde ikke bryder sig om link kataloger - hvorfor har man ikke lyst til at bruge link katalog?
Nogle linkkataloger er gode, mange er dårlige. Jeg har efterhånden set en del linkkataloger der ikke engang var indexeret af google. Så er det absolut spild af tid at oprette sig som bruger og poste sine links.
Et link-katalog med pagerank og god indexering er dog fint mht til SEO. Især hvis det er fint indexeret så dine links står sammen med andre links, snævert relateret til dit område.
Er der nogen der har rangeret de forskellige kataloger? Altså efter pagerank eller efter subjektiv mening? Det kunne være rart med en kvalitetsliste over linkkataloger. Er det noget du har stødt på?
Er der nogen der har rangeret de forskellige kataloger? Altså efter pagerank eller efter subjektiv mening? Det kunne være rart med en kvalitetsliste over linkkataloger. Er det noget du har stødt på?
Problemet med mange kataloger er at den bagvedliggende software er nem at skaffe, oven i købet mange gange gratis, hvis der linkes tilbage til udviklerne af kataloget, det betyder der er mange der opretter kataloger, og mange ensartede kataloger på forskellige domænenavne, hvilket sjældent giver mening.
En søgemaskine som Google er ikke specielt glad for kataloger, tidligere ville man tit kunne finde virksomheder i søgeresultaterne på Google via katalogsider, dette er ved at være en saga blot. Google har tidligere publiceret og fortalt om deres deres jagt på kataloger der optager websteder mod betaling.