Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken fordel er der ved at være i et Link-katalog?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg set en del tråde der handler om link-kataloger.

Folk virker ret begejstrede for at komme deri med deres links.

Nu spørger jeg, som totalt uvidende om link-kataloger, hvilken fordel har man som virksomhed ved at komme til at stå der?

De bedste hilsner

Thomas

Fra Sønderborg
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:23

Hej Thomas,

Det forbedrer din online synlighed = du bliver mere synlig på Google..

Det skal ses som et supplement til en bred SEO indsats..

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 09:28

Jeg kunne godt tænke mig at vende den om, da jeg har set at nogen herinde ikke bryder sig om link kataloger - hvorfor har man ikke lyst til at bruge link katalog?

 iPhone 6

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:33

Heine:

hvorfor har man ikke lyst til at bruge link katalog?

Fordi mange link kataloger er grimt designet, og det lyder lidt som et desperat råb om hjælp at melde sig til et link katalog. Let's face it - De bliver jo aldrig besøgt de link kataloger.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:51

Heine:

Jeg kunne godt tænke mig at vende den om, da jeg har set at nogen herinde ikke bryder sig om link kataloger - hvorfor har man ikke lyst til at bruge link katalog?

Nogle linkkataloger er gode, mange er dårlige. Jeg har efterhånden set en del linkkataloger der ikke engang var indexeret af google. Så er det absolut spild af tid at oprette sig som bruger og poste sine links. 

Et link-katalog med pagerank og god indexering er dog fint mht til SEO. Især hvis det er fint indexeret så dine links står sammen med andre links, snævert relateret til dit område.

Thomas Frost, WebCoders.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 10:36

Hej

Er der nogen der har rangeret de forskellige kataloger? Altså efter pagerank eller efter subjektiv mening? Det kunne være rart med en kvalitetsliste over linkkataloger. Er det noget du har stødt på?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:00

jauvert:

Hej

Er der nogen der har rangeret de forskellige kataloger? Altså efter pagerank eller efter subjektiv mening? Det kunne være rart med en kvalitetsliste over linkkataloger. Er det noget du har stødt på?

Du kan tage et kig her: http://www.linkkataloger.dk/

Jeg sidder lige pt og skriver en begynder-artikel om social bookmarks til brug for SEO, den skulle gerne være klar senere i dag Wink

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 08:47

Tak for det allesammen... nu er jeg blevet lidt klogere Big Smile

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 12:00

Problemet med mange kataloger er at den bagvedliggende software er nem at skaffe, oven i købet mange gange gratis, hvis der linkes tilbage til udviklerne af kataloget, det betyder der er mange der opretter kataloger, og mange ensartede kataloger på forskellige domænenavne, hvilket sjældent giver mening.

En søgemaskine som Google er ikke specielt glad for kataloger, tidligere ville man tit kunne finde virksomheder i søgeresultaterne på Google via katalogsider, dette er ved at være en saga blot. Google har tidligere publiceret og fortalt om deres deres jagt på kataloger der optager websteder mod betaling.

Læs om linkbuilding og kataloger på en af vores tidligere blog post.

Mvh

René Madsen

Online Marketing - online markedsføring - søgemaskineoptimering og Adwords

Fra Birkerød
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:09

Hey

Jeg syntes i skulle læse det er skriv fra Mikkel DeMib Svendsen. Det siges han har fingeren på pulsen.

http://www.demib.dk/danske-link-kataloger-1145.html 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)