Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og domæne med ÆØÅ mv.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.. 

Jeg har et simpelt spørgsmål. Lad os antage at jeg har et domæne som hedder "jensen-lager123.dk" hvorfra jeg laver lagersalg af møbler. Vil der være nogen idé i at købe følgende domæne og lede trafikken hen på min side: 

www.møbler123.dk 

Jeg er interesseret både fordi domænet indeholder ø og generelt om søgemaskiner som google bruger webadressen til noget - og hvis de gør, bruger de dem så også selvom siden blot leder trafikken videre .. 

Ovenstående er tænkte eksempler og jeg har ikke undersøgt om domænerne er ledige.. 

Mvh. Kristoffer 

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:46

Hej Kristoffer,

Du får ingen gevinst ud af blot at købe et spritnyt domæne og viderestille til dit hoveddomæne. Hverken et domæne med relevante søgeord i eller domæner med æøå i.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 10:07

Hej Kristoffer

En mulighed er at du laver relevant indhold på det nye domæne, altså laver en organisk optimeret temaside. Fra den skal kunden selv kunne klikke sig videre til hovedsiden.
Det kan være ret effektivt værktøj, man skal dog forvente at kun en del af temasiden besøgende klikker sig videre, men det vil din tracking også vise dig.

Mange hilsner,

Mathias

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)