Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye designere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker i, at starte en butik op - hvor jeg sælger og markedsføre nye danske designere - det kan være indenfor brugskunst, beklædning el. andet. Jeg tænker nyuddannede designere der gerne vil have deres produkter ud hurtigt. Jeg kan ikke stå for produktionen, men salg og markedsføring. Selvfølgelig skal begge partnere tjene på det . Håber der er nogen derude der synes dette ville være en god ide ;)

Gi´gerne feedback på min ide Smile

Glæder mig til at høre fra jer

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 12:05

Hej

Det er da en super ide. Du kan jo starte med, at kontakte design skolerne og komme ud for at holde et "foredrag" eller indlæg en dag omkring din ide. Her vil alle dine potentielle samarbejdspartnere jo være (nu og i fremtiden)

Mvh

www.opretgratis.dk - Så bliver det solgt

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:08

Ja, det er en super ide - havde godt tænkt noget der hen af, men altid en masse overvejelser du ved ;)

Tak, for dit indlæg

Mvh Katrine

Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:57

Jeg sidder med en meget lign. ide... er helt grøn på området, men har altid drømt om at have "mit eget" og interesserer mig meget for design (både beklædning, smykker og bolig).

Er på det sidste begyndt at undersøge mulighederne, men syntes det virker meget uoverskueligt. Har tidligere læst på handelsskole (HG), men er nu, uddannet pædagog og har ikke været i kontakt med detailhandelen meget længe.

Hvor langt er du med ideudviklingen?? Hvor er du fra?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)