Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en systue.. dansk eller udenlandsk. Høj kvalitet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Dette er mit første indlæg her på Amino. Håber jeg gør det rigtigt :-)

Jeg er ved at starte en virksomhed op selv. Indtil videre er det børne-tilbehør. Hagesmække, suttekæder sengerende og sengetøj mm. Jeg har lavet nogle fede designs, og oven i købet prøvet at søge patent på en smæk som er ret smart. Den var desværre opfundet i USA i 2007.øv. Men jeg har rettigheder til at sælge den i hele Europa, så jeg er videre.

Mit problem nu, (hvis man kan kalde det det) er at jeg mangler tid til at sy mine ting op. Bestillingerne tikker ind og jeg reklamerer ikke engang for det. Det er kun mund til mund... endnu. Jeg har deltidsjob og 2 børn så der er nok at se til udover.

Jeg søger en systue som kan leve op til mine (til tider umenneskelige) krav om kvalitet. Har kontakt til en systue som ikke helt lever op til mine forventninger. Ooog så er det jo lidt dyrt hvis jeg skal kunne sælge til butikker, altså med en dansk systue. Det kan gå så længe jeg sælger selv, men jeg vil mere...

Har i nogle gode forbindelser eller ideer?

På forhånd Tak

 

Fra Faaborg
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage fat i Per fra Dansk Erhvervsbeklædning - han ved ret meget om sådan noget - Tlf  64 71 36 08

Fra Århus
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok? Fedt. Det vil jeg prøve..

Andre?Big Smile

Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Du er også velkommen til at kontakte:

Lis Boel Hansen mail: lisboel@gmail.com

Hun er syerske og har f.eks. syet en tidstypisk kjole til mig - 50ér stil - det er godt håndværk hun laver....derudover kender hun også flere systuer, måske det kan give noget den vej rundt....

Kattebladet for hele familien - www.minvenkatten.dk

 

Fra Buriram/Thailand
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg kender mange syersker i Thailand, ved ikke om du kan bruge det til noget

 

MVH

Dennis

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har også gode forbindelser her i Thailand hvor jeg bor og driver min virksomhed fra. Jeghar faktisk tidligere været igang med at starte en systue hernede, og har i den forbindelse allerede gode forbindelser og aftaler. 

Det jeg arbejdede på tidligere var dog mere i form af brude og gallakjoler:)

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du vil høre mere.

Mvh.

Mikkel Schmidt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)