Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel designer og programmør nu ledig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  alle sammen.

De fleste af jer kender mig nok som den gale entusiast med massere af ideer og mange projekter i luften. Men sådan står det ikke til længere. Som nogle af jer ved så blev jeg ramt af stress og måtte derfor sælge alle mine projekter.

Jeg er endelig blevet rask igen og er nu klar igen, men for at undgå samme nedtur endnu engang tilbyder jeg nu i stedet min ekspertise til den rette.

Så står du og mangler en professionel programmør eller designer til følgende:

- Hjemmeside programmering (ASP.NET / C# / Ajax)
- Webdesign
- Design til tryksager så som magazin, brev papir, plakater, banner og meget mere.
- Salgschef med 4½ års erfaring indenfor salg samt markedsføring og kundepleje

Så er jeg klar til at træde ind i din virksomhed og give min ekspertise.

Tidligere projekter jeg har ejet og skabt er følgende:

http://www.armatribes.com/

http://beta.armatribes.com/

http://cetadesign.dk/

Har du brug for at se mere materiale der er skabt af mig er du velkommen til at kontakte mig på info(a)krybdyrsejere.dk, så kan jeg blandt andet sende referencer indenfor det område du kunne se mig arbejde som for dig.

Mit normale honorar er 30.000 kr om måneden men idet at jeg lige har lagt med stress har jeg stadig behov for at snakke med en psykiater 1 - 4 gange om måneden og derfor tilbyder jeg en senior designer til 23.000 kr om måneden. Jeg er placeret i Nord jylland og er villig til at køre op til aalborg og ned til randers. er også villig til remote arbejde hvor jeg kan garantere selvdisciplin.

Jeg har yderligere 4½ års erfaring som salg og kundepleje og hjælper gerne dig til at skabe et bedre kundeforhold.

Er du interesseret kan du kontakte mig på 5055 3534 eller på info(a)krybdyrsejere.dk

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas,

Jeg kender dig godt nok ikke, hverken fra den gale eller ugale side, men stress og følgerne deraf, har aldrig været morsomme.

Det er godt, at du er kommet ud på den anden side og vil bare lige ønske dig held og lykke med, at komme tilbage på helt ret køl igen.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 18:09

Hej Jonas,

Stærkt at du er tilbage, godt klaret. Al held og lykke i fremtiden.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 20:07

Takker i to.

Ja stress er en mærkværdig ting. Man kan ikke se den kommer og man ved ikke helt hvornår man ikke kan tåle mere før man falder om. Men det er nu skønt at kunne melde sig tilbage på lønmodtager listen. Selvstændig bliver jeg nok aldrig igen dog :) det er jo en af de ting man så må lære at leve med.

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)