Jeg indleverer min bil på værksted i torsdags. De siger til mig 2 gange, at min bil er klar igen fredag eftermiddag. Fredag eftermiddag ringer jeg til værkstedet, de siger den ikke er færdig, det først bliver mandag. Jeg fortæller det er noget shit, de lovede at min bil skulle være færdig fredag, og jeg havde en forventning om at jeg kunne bruge min bil lørdag, da jeg skal arbejde der. Så ud fra det de har sagt, hvor de har lydt som om det var en service for deres side, da de ikke var færdige som lovet, og ud fra den tekst på hjemmesiden - så ser jeg absolut ingen hentydning til betaling af nogen art. Desværre fik jeg ikke lige opdaget beløbet på de papirer jeg skrev under på (pis!) men finder jo så ud af på mandag hvad det ender med. En ting er sikkert, jeg vil stille mig på bagben hvis de mener de vil have penge for den lånebil. |
Hva er det man siger: Intet er Gratis her i livet & Hvis det ser ud til at være for godt til at være sandt, er det som regl det ogsaa, eller noget i den retniing.