Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tolker du denne linie?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg indleverer min bil på værksted i torsdags. De siger til mig 2 gange, at min bil er klar igen fredag eftermiddag.

Fredag eftermiddag ringer jeg til værkstedet, de siger den ikke er færdig, det først bliver mandag.

Jeg fortæller det er noget shit, de lovede at min bil skulle være færdig fredag, og jeg havde en forventning om at jeg kunne bruge min bil lørdag, da jeg skal arbejde der.
I Telefonen fortæller værkstedet mig så, at de beklager men jeg kan komme forbi vækstedet og så finder de en kassevogn jeg kan køre i, hen over weekenden.
Da jeg møder op på værkstedet, siger han , citat "Det er en streg i regningen" - at de ikke var færdige med bilen som lovet.
Jeg får et papir jeg lige skriver under på (uden lige 100% at tjekke præcis hvad der står) og får nøglerne (uden at ligge penge på bordet=
Der står så på side 2, at det koster 365 kr hen over weekenden incl 300 km og det er uden forsikring. I papirerne står der intet om hvad forsikring koster?!

Så ud fra det de har sagt, hvor de har lydt som om det var en service for deres side, da de ikke var færdige som lovet, og ud fra den tekst på hjemmesiden - så ser jeg absolut ingen hentydning til betaling af nogen art.

Desværre fik jeg ikke lige opdaget beløbet på de papirer jeg skrev under på (pis!) men finder jo så ud af på mandag hvad det ender med. En ting er sikkert, jeg vil stille mig på bagben hvis de mener de vil have penge for den lånebil.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 17:10

Hva er det man siger: Intet er Gratis her  i livet & Hvis det ser ud til at være for godt til at være sandt, er det som regl det ogsaa, eller noget i den retniing. Wink

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 18:22

Hej alle

Vi har muligvis alle en opfattelse, at hvad der menes med denne sætningen, men faktum er og bliver - Ordet "gratis" forefindes ikke, så det kan man følgelig ej heller få gennemtrumfet.

At det så er noget sjusk eller endda måske helt bevidst, det viser kun, at værkstedet ikke tager sine kunder specielt seriøst.

Tonny

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)